Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/344799

Sød og hjertevarm kvinde, der gav mig en god behandling og følelse.

Jeg synes Mary ser vildt dejlig ud på billederne, men det er desværre ikke sådan man møder hende. Billederne er ikke retvisende, jeg blev overrasket. De giver et andet indtryk af hende, som om hun er yngre og pænere. Der er heller ikke meget luft i ballonerne mere. Men hun har altså en dejlig personlighed og et kønt ansigt og det er sjældent jeg ved mine besøg møder en, som har hjerte-chakraet så meget åbent.

Stedet plejer ellers at have annoncer med gode, retvisende billeder af pigerne, men ikke denne gang, det er rigtig ærgerligt, hvis det fortsætter.

Søger man en kvinde på 40 eller yngre for at mærke den kropsalder i sengen, så kan jeg altså ikke anbefalde hende.


 

Redigeret af GBlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
GBlover skrev, for 12 timer siden:

hjerte-chakraet

Sympatisk vinkel at medtage i din anmeldelse - 'Thump's up Emoji' :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Det er da underligt, det er jo et næsten nyt EB hun viser
Er billederne Photoshopet eller er det slet ikke hende på billederne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo det er hende jeg har mødt, sad selv bagefter og studsede over det. Men jeg er sikker, mærker på ryggen, frisuren og den røde neglelak havde hun også på.
Jeg forstår udmærket din undren for jeg havde det på samme måde, da jeg så denne anmeldelse.

 

Gode billeder, men når tøjet kommer af er det noget andet, står der. Det kunne jeg ikke rigtig få til at passe, for som jeg skrev, så plejer stedet altid at have rigtige billeder. Det fik jeg så opklaret. Ja photoshoppet og umiddelbart synes jeg ikke man kan se det, eller?

Noget af en uheldig drejning, hvis de nu kan bruge et eller andet filter på deres fornyeligt taget fotos, så midaldrende kvinder med et trylleslag kan fremstå unge igen. Det kunne måske gå hen og blive et stort problem.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...