Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Aarhus

Var på besøg hos nogle venner i Aarhus og fik lyst til massage og lidt extra. Værende på udebane, brugte jeg Annoncelight og skrev til en håndfuld. Kun Nicha svaret. Hun holder til lige nord for byen, i en privat lejlighed.

Desværre var det ikke kvinden på  billederne der åbnede døren eller stod for behandlingen. (Hvis det var, så kunne jeg i hvertfald ikke genkende hende). Massagen var ok, dog blev den foretaget på en blød seng, hvilket gjorde det lidt akavet. Men det var ingen ting i forhold til den anden halvdel. Jeg var så skuffet over hendes fake billeder at jeg slet ikke kunne få den op og stå. Det skal dog siges at hun gjorde en brav indsats.

Der er ingen chance for at jeg kommer igen, selv hvis jeg boede i Aarhus.

JB

https://annoncelight.dk/showad/367679

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen. 
Ville besøge hende næste gang jeg var i Århus, men det er nu droppet.

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

hendes annoncen er da stadig aktiv, 

er det så en anden som bruger hendes annonce?

kunne det tænkes, at der er flere piger i lejligheden, og nicha var "optaget" så fik du en betjening af en anden pige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, jeg ved ikke helt, hvad jeg skal sige til dette.

Jeg har i dag netop besøgt hende, jeg er lidt i tvivl om nogle af billederne. Tror ikke billedet, hvor hele ansigtet er med, er af hende, for det er en yngre model, men de andre kunne godt være. Hun er ikke helt ung, men måske sidst 20'erne eller start 30'erne.

For mig var det en helt aldeles god oplevelse af flere grunde.

Jeg har ikke besøgt en thaikvinde de sidste tyve år, så det var med lidt bævrende mavefornemmelse, jeg bestilte en tid. Ingen af min faste tre piger havde en tid, da jeg havde tid, men jeg ville fandengalme til en gp i dag, koste hvad det ville, for jeg har lige fået recept på Sildenafil 50mg, og det skulle prøves, om det virkede - det gjorde det!

Efter en kort korrespondance, hvor det blev præciseret, at jeg ønskede en halv time kun med blowjob, fik jeg adressen og ankom ca. 45 minutter efter min første kontakt. 

Der blev ikke snakket meget, men blev afvasket, afklædt og så ned på sengen. Det var fedt at mærke, at pikken blev rockhard, men hun startede også lige på og hårdt og gav altså et helt  fantastisk blowjob. Der var savl over det hele, hun tog bollerne i munden, hun slikkede op og ned af skaftet og så brugte hun næsten ikke sine hænder. Det er længe siden jeg har fået sådan et blow.

Men det kan jo være hårdt at lægge mund til en halv times blow, så efter 20 min. begyndte hun at kæle for mit mellemkød. Det var dejligt og hun spurgte "om jeg ville prøve det"

Selvfølgelig ville jeg da det, svarede jeg naivt. For i næste sekund sprang hun op af sengen og gik i gang med at rode i kommoden, men fandt ikke det hun søgte, så ud på badeværelset og ind i stuen, og så kom hun tilbage med en håndfuld kondomer...

Blev lidt overrasket, fordi jeg netop udtrykkeligt havde sagt, at jeg kun ville have et blow. Rædslen stod nok mærket i mit ansigt, da hun tog et kondom på den ene finger og glidecreme i den anden hånd. Inden jeg fik set mig om, var pikken i hendes mund og en finger i mit hemmeligste sted. Skal dog siges, at hun sagde, at jeg bare skulle sige til, hvis det blev for meget...og det blev det, for jeg kom i en kæmpe orgasme kort tid efter.

Om det er samme pige, der er skrevet om før, ved jeg ikke, men det er samme link, og jeg fik en hysterisk god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...