Stevie 19 Skrevet 15. Februar, 2024 Brødere! Så er det mig igen. For nogen år siden så kom jeg tit i Rydagersvej i Albertslund. Et lille hus i baghaven af flere automekaniker og bilforhandler. Jeg mener det var et hungarsk pigekollektiv der kørte der. Man må passere herr og fru Danmark på vejen in til huset og så op ad en treppe og ringe på. Det var altid nogen ventetid på trepoen før man blev lukked ind. Så blev man vist et minimalt værelse at vente i imens pigen blev klar. Siden var det nedad en super stejl treppe til underetagen. Der var sagtens skummelt og man må passe på at ikke falde over støvsugern eller hvad der eller var på gangen. Når man så blev klar med hvad man kom for så blev man vised til en bagdør der man så kom ud i baghaven der var totalt rodet men gammel bbqgenstander og andet lort. Ja det var sagtens en prøve at komme ind og ud fra etablissemanget. Men pigerne var smaskhammerende dejlige, det kan jeg love. Så flyttede pigerne til noget ser må siges være en midderligtidig løsning (før de stoppede) Et kontorsmakinelokale (husker ikke precis hvor) der man gik in af hovedingangen og passerede faxmaskiner til tilbudspris, godt brugt kopieringsmaskiner med garanti og en eller anden skrivmaskine med serviceaftale med i prisen. Så blev man vist ner i kælderen hvor man så mødt den aftalede pige og bollede løs. Når man var tilfreds så gik man op for treppen og ud igen, uden at ha købt noget computer eller andet kontorshalløj. Ja, det var lige en oplevelse. (og di som læst hertil, de er lukked siden lang tid og intet links her, heller ikke til kontorscenteet) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2543 Skrevet 15. Februar, 2024 Det må det man kalder kontormus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg