Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

ville prøve noget nyt og fandt hende her.

troede først at hun var fake. skrev til hende kl. 11 i går formiddags og fik svar lige med det samme. som i 30 sekunder efter!

for dem med alt for høj moral, lad være med at læse videre, tak.

for dem der er lige så flosset i kanten som mig, læs endelig videre.

hun vil kun mødes med mænd, der er gift i forvejen. det er jeg ikke men det bildte jeg hende altså ind. hun kan jo ikke vide forskellen når hun ikke skal have noget med konen at gøre. heldigvis er det valentinsdag i dag så jeg kunne fremskynde mødet med hende fordi jeg skulle bruge valentins dag på min kone som ikke eksisterer.

hun er superfrisk på at mødes! nærmest desperat!

kørte til Fåborg og hentede hende ved færgelejet til ærø. først en hyggelig frokost på en lille café i Fåborg. vi snakkede lidt om hvad hun havde af forventninger og hvad jeg har af forventninger. hun vil gerne noget langvarigt hemmelig elskerinde med en gift mand. den klassiske unge elskerinde til den rige mand eller sådan noget. sådan lidt filmagtigt. jeg bildte hende ind at det er jeg også ude på.

det blev kun til et blow fordi hun kun vil med kondom indtil man er kommet lidt ind i et forhold til hende. det er jo så ikke min intention så måtte nøjes.

hun er meget dygtig og kan også godt klare at man knepper hendes mund. ikke ned i halsen (trust me! bad idea!) men kan ikke lide sæden.

heldigvis var det hende og ikke mig der tog beslutningen om at vi ikke skal ses igen. hun er en lille frækkert der flirter intenst og konstant, men hun har mange og meget høje krav til en daddy.

er man ude efter et længere forhold og ikke har noget imod Fåborg så er hun et godt bekendtskab

Redigeret af Gæst
Personlige oplysninger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...