Hop til indhold
Møffe

New.Beautiful thai lady på ODENSE

Recommended Posts

Har været forbi her i 38F (har ikke været i F før) pussig oplevelse. Annonceteksten er jo på ingen måde beskrivende for, hvad der tilbydes på stedet! Jeg bookede hende via sms -hurtig svar -ingen spild af tid -forhørte mig om prisen -fik oplyst pris på fp 1 time -men ikke hvad den indholdte nærmere. Jeg ankom til stedet -og bleven taget i mod af hende jeg havde booket -mutter lå på sofaen i en noget rodet stue? blev vist ind i et værelse som også var noget snusket/nedslidt -men briksen så ren nok ud. Hun lukkede døren og spurgte, hvad jeg kunne tænke mig. Jeg sagde 1 times massage til en start -kom en tøvende/spørgende "ok" og blev bedt om at ligge mig på briksen -hun rørte lige mine fødder og gik så ud -og talte med mutter -også kom en anden pige ind -og "jokede dum smart" (lidt for frisk) jeg sagde "jeg har booket den anden pige" -også så gik hun ud igen -og mutter stak hoved ind -"jeg skiftede pige fordi hun er meget bedre til massage" jeg fastholdte -jeg vil gerne have den pige jeg har booket! -"ok" og ind kom den første pige igen -bad mig så betale -som jeg så gjorde -og lagde mig igen -fik en okay massage -hun var lidt nærgående uden det blev til pirring (da jeg lå på maven) 30 minutter gik og jeg blev bedt om at vende mig -straks sagde hun "jeg vil gerne massere hamnøj, ikke bare hj. men rigtig massage" "300kr. mere" jeg afslog og sagde jeg gerne ville have min massage på 1 time færdig først -"ok." hun masserede ben osv. men daskede lidt til "hamnøj" og trak håndklæder frem og tilbage mange mange gange... -spurgte om hun ville massere min mave -hvilket hun var rigtig god til, og hun brugte enhver lejlighed til lige hvile armen/hånden på "hamnøj" Nåmen timen gik med massage. Så blev det aftalt "hamnøjmassage" og b2b+ sex ½time -må sige hun kunne nogen triks, som jeg ikke har prøvet før i forhold til massage af min lem, og efterfølgende bj uden -pirring af spidsen med tungen, imens hun masserede skaftet og nosserne -følte nærmest det var lige før jeg kunne komme, men det ville jeg jo ikke -så ville hun gerne prøve dt med kondom -hun gjorde det godt uden hun tog den helt til roden -så ville hun ride (og hun troede hun skulle styrre) men jeg trak hende ned til mig, og tog om nakken/håret, og den anden hånd holde hende nede og trak hende frem og tilbage i sted for op og ned -det kunne hun slet ikke klare -og kom og kom -og vred sig i mens hun grinede og kikkede mig direkte i øjenene -kyssede tante først -men så kom tungen -nice. Så ville hun gerne ligge -og jeg trak hende ned til enden af briksen, og stod der og holden om hendes hofter med begge hænder -satte tempoet op og hugge så dybt jeg kunne -hun stønnede vildt, og søgte igen mine øjne -sluttede med bagfra -men det kunne hun ikke holde til -så jeg lagde mig på briksen igen -hvor hun spillede min pik og masserede omgivelserne omkring -hun sagde "5 minutter!" og jeg tog over imens hun kyssede og pirrede min brystvorte, og holdt om mine nosser kom jeg i et kæmpe brøl lige på klokkeslæt;-) hun begyndte med vådservietter -men det kunne jeg ikke havde, og nu var det mig der vred mig som en snog -bare hun rørte min underliv. Det var ret sjovt og hun er sød;-) Bad om et bad.

Hun fortalte mig at fordi de havde skiftet pige -var fordi den anden ikke havde haft nogen kunder den dag. Men at hun var glad for jeg fik hende tilbage.

Jeg fik 1 times massage + ½ times sex -til en ok pris. Det er hende på billederne (dog nogle kg.+ måske) hun er sød og venlig, men jeg er sgutte særlig pjattet med mutter og hendes primadonna facon.

 

https://annoncelight.dk/showad/395520

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...