Hop til indhold

Recommended Posts

Du kan finde noget i Stenløse Centret. Det er i indkøbsgaden, hvor du skal op på 1. sal på en svalegang med fri udsigt til det man vel kan kalde gågaden. 

Jeg har været der en enkelt gang hvor det var med fuld service. Jeg har ikke skrevet om mit besøg, for det var meget jævnt. Intet specielt, intet dårligt. Det samme var pigen, men jeg tror ikke hun var den eneste. Jeg kan ærlig talt ikke huske prisen, men den har sikkert været 1.500 for 1 time. Jeg har ikke været tilbage siden.

Men er det et sted der passer dig godt placeringsmæssigt er det sikkert ok.  Chang Thong Thai Massage - Thai Back Massage, Thai Back Massage, Thai Yoga Massage, Thai Yoga Massage, Traditional Thai Massage, Traditional Thai Massage

Redigeret af Allerhelst Thai
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allerhelst Thai skrev, den 14.2.2024 at 14:43:

Du kan finde noget i Stenløse Centret. Det er i indkøbsgaden, hvor du skal op på 1. sal på en svalegang med fri udsigt til det man vel kan kalde gågaden. 

Jeg har været der en enkelt gang hvor det var med fuld service. Jeg har ikke skrevet om mit besøg, for det var meget jævnt. Intet specielt, intet dårligt. Det samme var pigen, men jeg tror ikke hun var den eneste. Jeg kan ærlig talt ikke huske prisen, men den har sikkert været 1.500 for 1 time. Jeg har ikke været tilbage siden.

Men er det et sted der passer dig godt placeringsmæssigt er det sikkert ok.  Chang Thong Thai Massage - Thai Back Massage, Thai Back Massage, Thai Yoga Massage, Thai Yoga Massage, Traditional Thai Massage, Traditional Thai Massage

Ok tak for info og hvor langt tid er det siden du var på besøg. Ca alder du kvinden

 

Redigeret af Røde Baron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røde Baron skrev, for 20 minutter siden:

Ok tak for info og hvor langt tid er det siden du var på besøg. Ca alder du kvinden

Jeg tror det muligvis har været sidst i september start oktober. Jeg vil tro hun var ca 40. Men det er svært at sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende en mulighed i Stenløse. Umiddelbart ligner det jo et helt grønt sted, så interessant hvis der er mulighed for ekstra. 

Måske man skulle prøve at bestille massage og se hvad der evt. bliver tilbudt. 

@Allerhelst Thai kan du måske give lidt mere info? Bestilte du FP på forhånd eller massage, som så blev udvidet?

Nu kan der jo ske meget på et halvt år, så der kan jo sagtens være sket ændringer siden. Men må du kan give lidt flere detaljer på massøren og servicen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var der, fik jeg af vide at stedet havde skiftet ejer 2 (måske 3 gange, husker ikke helt hvor mange gange) det seneste år, så der er noget udskiftning.

Jeg spurgte faktisk kun efter massage og fik så af vide at det kunne sagtens være mere end bare massage og jeg spurgte som om hvad hun tilbød. Alt, var svaret. Så jeg sagde FP med det samme. Som jeg skriver højere oppe, så var det en meget middel omgang. Ikke noget specielt mindeværdig massage eller sex. Egentlig bare en omgang sex som ikke kan beskrives som særlig god eller dårlig. Hun var til den noget buttede side og ganske lav. Nu er smag og behag jo forskellig, men der var ikke noget særlig specielt ved hende, så hun var meget gennemsnitlig af udseende. Det er en de gange hvor man ikke rigtig gider huske på det bagefter.

Jeg ved godt der ikke er meget at gå efter her :) men virkelig gennemsnitlig. Som du skriver, så kan der ske meget på 6 måneder så der har måske allerede været et par nye ejere og nye piger er kommet til. Men min oplevelse har ikke været en jeg har haft behov for at gøre mere ved. Jeg synes faktisk kemien var helt i orden og hun var vældig sød, men måske vil andre finde hende meget mere spændende end mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har snakket i tlf med dem i dag. Der er svaret at der kun tilbydes massage. Om klinikken har ændrer ejer, politik eller andet vides ikke. Og måske er svaret er andet, hvis man er i klinikken. 

Så det må prøves en dag, hvor udgangspunktet kun er et ønske om massage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 6 minutter siden:

Har snakket i tlf med dem i dag. Der er svaret at der kun tilbydes massage. Om klinikken har ændrer ejer, politik eller andet vides ikke. Og måske er svaret er andet, hvis man er i klinikken. 

Så det må prøves en dag, hvor udgangspunktet kun er et ønske om massage. 

Tak for info og fortælle gerne når du har været der om hvordan der gik 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...