Hop til indhold
Jesss02

Arriana - ikke den bedste oplevelse

Recommended Posts

jeg havde læst en tråd omkring Arriana, hvor der blev skrevet godt om hende og hun have også nogle lækre billeder, så derfor valgte jeg at tage afsted. 

Hun var nem at komme i kontakt med, og vi aftalte hurtigt en tid. 

Stedet var ikke så diskret, da det ligger lige ud til en stor vej. Selvom klokken var 1 om aftenen, så kom der hele tiden nogle forbi, mens jeg ventede på Arriana. 

det første jeg mødte var en ung pige (omkring 20 år), som lugtede af røg, og jeg tror heller ikke det var hende på billederne. 

Jeg havde på forhånd tænkt 30 min, men efter jeg blev så skuffet, så valgte jeg 15 min. Jeg kunne godt mærke, at jeg have mistet lysten. 

vi startede med et blow som var okay, og så en ridetur efter som også var fint. Til sidst siger hun, at der er 5 min tilbage, og jeg var ikke særlig tæt på en udløsning. Men jeg ville gerne prøve en dyggystyle, så det gjorde vi. Men så begyndte hun at side og kigge på telefon, mens jeg kneppede hende, og der mistede jeg endnu mere lysten. Det endte ud i jeg ikke fik en udløsning, så derfor gik jeg skuffet fra stedet. 

Pige 5/10 - Hun var okay pæn, men have forventet mere af hendes billeder. Hun lugtede meget af røg, og det mistede jeg meget lysten af.

Stedet 2/10 - på ingen måder diskret, og hendes seng var ikke særlig god heller

sex 4/10 - det var okay, men det ødelagde lidt det hele at hun tog telefonen op 

 

https://annoncelight.dk/showad/394418

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesss02 skrev, for 12 timer siden:

jeg havde læst en tråd omkring Arriana, hvor der blev skrevet godt om hende ...

Hun var super første gang jeg var der, anden gang sagde hun faktisk også at nu var der 5 min tilbage - ok for mig, men hun havde også fokus ingen telefon. Hun er ung, 21 år sagde hun. Tror hun har været træt - lidt ærgerligt du ikke mødte hende på en god dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Arriana på en af hendes dårlige dage. I forhold til udseendet har jeg ikke noget af klage over, hun er sådan set både køn og rimelig velskabt, men dog tæt på at være ranglet. Jeg fik også en udmærket ridetur, selv om den ikke varede så længe. Men der var desværre mange turnoffs undervejs. Hun overholdt ikke den aftalte tid fordi "hun var i bad". hvilket vel betyder at hun har taget en anden kunde ind lige inden jeg kom. Hun kiggede konstant på sin telefon under akten og havde tydeligvis travlt med at lave den næste aftale. Hendes blowjob var for hårdt og mindede mere om gnaveri. Kondomet virkede alt for stramt og var svært at få rullet helt ud. Hun røg på værelset efter akten. Og så var der lige det med at tiden snart var gået. Så jeg syntes hun var noget fraværende undervejs. For øvrigt havde hun en ret dårlig lugt forneden, selv om jeg slet ikke havde næsen i nærheden af hendes understel. Der er virkelig plads til forbedringer, så jeg har bestemt ikke lyst til at komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...