Hop til indhold
TTman

Kan man være for professionel? Anmeldelse af Maya K

Recommended Posts

Jeg besøgte smukke Maya K (https://nympho.dk/n12059/3921/hey-guys-my-name-is-maya-all-my-pics-are-taken-recently-reviews-down-below/) for et par uger siden, og har gået og været i tvivl om jeg skulle skrive en anmeldelse, da min oplevelse hos hende nok bar præg af personlig kemi og præferencer. Nå, men here goes:

Udseende:  9/10 - hun ser ud som på billederne, dog har hun togskinner, hvilket jeg ikke har noget imod, men altid kommer bag på mig hos en voksen kvinde. 

 

Selve oplevelsen:

Jeg skrev til Maya og hun var nem at bestille tid hos. Hendes sted i sydhavnen er let at finde, og hun fik mig buzzed ind. Hun bor oppe på  sal, så jeg tog elevatoren derop. Hun stod klar i skoleuniform (som aftalt), og virkede glad og positiv. 

Her kommer så min måske lidt mærkelige kritik af oplevelsen: hun virkede næsten for professionel. Ja, det lyder mærkeligt. Og normalt foretrækker jeg altid kvinder der er professionelle og som siger hvad de vil. Men Maya virkede næsten helt ligeglad til tider med hvad der foregik. Det kan sagtens bare være at vores kemi ikke lige var der, men når jeg prøvede at lægge op til skift i stilling eller noget fik jeg ofte svaret "yeah sure, if you want". Jeg ved godt at det er et job for pigerne, men jeg kan nu godt lide når de spiller lidt med på agten. 

Jeg skal dog sige at Maya giver et djævelsk godt bj, som andre også har påpeget, og hun red mig brilliant. Men hun virkede ikke så meget tilstede (igen kan jeg også bare ikke have haft kemien med hende). Jeg prøvede dog at gøre op for den lidt skæve kemi, ved at slikke hende uafbrudt i næsten et kvarter. Hun havde været ærlig og sagt at det ofte tog hende lang tid at komme ved at blive slikket, men jeg tror hun blev lidt imponeret over min vedholdenhed. Jeg fik da også slikket hende til en god orgasme. Dog slap hun dog ikke den professionelle og kølige distance efter orgasmen, som jeg ellers havde håbet på. 

Efter akten var hun sjovt nok meget snaksagelig, og hun havde ikke travlt med at få mig ud. 

Hun er rigtig sød og professionel. Men næsten for professionel, selvom det lyder mærkeligt. 

Alt i alt 7/10

 

 

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amar Lover skrev, for 4 timer siden:

Vidste det godt - da jeg lagde link ind så det fint ud men når ok / gem blev det ikke klikbart og forsøgte at slette opslag - total fejl 40 

beklager gutter og gutinder 

AL

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, den 14.2.2024 at 08:42:

Tak for anmeldelsen @TTman

Tilbyder hun tungekys, som det fremgår af annoncen?

Og hvordan er de , når hun har tandbøjle?

Nej, hendes kys var meget overfladiske. Slet ikke så gode som Matylda eller Barbara i Aarhus. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
joe_kbh skrev, for 27 minutter siden:

Tænker du skal slette at

Man kan kun redigere indlæg i en time efter de er sendt. Og hvis du ikke synes en oplysning skal stå her, hvorfor i alverden skriver du den så i dit eget indlæg?

Du kan anmelde dit eget og det oprindelige til moderator som kan vælge at rette det. Klik på det lille flag ved indlægget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 11 minutter siden:

Man kan kun redigere indlæg i en time efter de er sendt. Og hvis du ikke synes en oplysning skal stå her, hvorfor i alverden skriver du den så i dit eget indlæg?

Du kan anmelde dit eget og det oprindelige til moderator som kan vælge at rette det. Klik på det lille flag ved indlægget.

Tak! God pointe. Hermed rettet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TTman Kan godt forstå hvad du hentyder til med hendes professionelle tilgang, men personligt for mig ville jeg ønske alle var ligsom hende, eller i hvert fald der hen ad. Angående den tilgang hun har til det, hun er nem at lave aftaler med og leverer det hun beskriver. Nu har jeg selv besøgt hende en del gange, og det er altid en god oplevelse for mig, og den er mere eller mindre blevet bedre for hver gang. Jeg finder det meget naturligt med hende og føler det er gensidigt både i sengen og efterfølgende, da vi har en del til fælles og snakker om alt fra dagligdagen til oplevelser. 

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
joe_kbh skrev, den 16.2.2024 at 08:20:

Tænker du skal slette hvilken sal hun er på. Der jo en grund til man først får adr når aftale er lavet. Der er mange ubehagelige mennesker som går efter pigerne og de har deres ret til at vælge.

Hvordan for jeg det slettet eller fjernet hele posten?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TTman skrev, for 10 timer siden:

Hvordan for jeg det slettet eller fjernet hele posten?? 

Du skal rette henvendelse til Admin, eller en Moderator.

Du kan ikke selv slette nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
TTman skrev, for 22 timer siden:

Hvordan for jeg det slettet eller fjernet hele posten?? 

Tjek det jeg har skrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, den 16.2.2024 at 15:39:

@TTman Kan godt forstå hvad du hentyder til med hendes professionelle tilgang, men personligt for mig ville jeg ønske alle var ligsom hende, eller i hvert fald der hen ad. Angående den tilgang hun har til det, hun er nem at lave aftaler med og leverer det hun beskriver. Nu har jeg selv besøgt hende en del gange, og det er altid en god oplevelse for mig, og den er mere eller mindre blevet bedre for hver gang. Jeg finder det meget naturligt med hende og føler det er gensidigt både i sengen og efterfølgende, da vi har en del til fælles og snakker om alt fra dagligdagen til oplevelser. 

@TTman giver hun også tungkys?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...