Hop til indhold
Pølsemanden

Kimberly - kæmpe skuffelse i Aalborg

Recommended Posts

Spild af penge at besøge Kimberly: https://annoncelight.dk/showad/344721

Det var virkelig ringe!

Ud fra gadenavnet i annoncen, troede jeg, at det var et tidligere godt sted, der var åbnet igen. I stedet var det naboen Thai Orcidé, der har ringe anmeldelser. Jeg gik alligevel ind, da det var en ny pige på stedet. Jeg håbede, at en ny pige var en forbedring Mutter var der også. Ikke lige min kop te.

Kimberly siger, at hun er 40. Måske er det rigtigt, men jeg tvivler. Der er kun 2 billeder i annoncen. Jeg har dog ikke noget imod en moden kvinde, hvis hun er god til det, sød og interesseret.

Jeg havde bestilt en time fuldpakke til 1500. Med eller uden kondom, ifølge annoncen. Uden kostede så lige 300 mere. Jeg burde være gået, men troede faktisk, at hun var til noget godt sex, og at det nok skulle blive godt. Dét blev det ikke ...

Først 35 minutter med olie kørt rundt på ben og ryg. Så "Vend dig om." 5 minutter med olie kørt på fødderne og ben, så "Er du klar til at komme ind i mig?"

Det var jeg. Hun tog sit håndklæde af, lænede sig ind over mig og tog min pik I mundet. I ét minut.

Hun lagde sig derefter på ryggen og spredte benene. "Put den ind i mig," Ikke noget med, at jeg måtte slikke hendes fisse.

Da jeg rørte ved fissen først, flyttede hun mine fingre væk. Pikken kom ind, og jeg kneppede hende stille og roligt i stsrten. Efter højest 5-6 minutter i missionæren, opfordrede hun mig til at komme. Jeg sagde: "Ikke endnu" og kørte videre. Når jeg krammede hendes bløde bryster, kom hendes hænder hele tiden i vejen, så det blev akavet at lege med dem.

"Av-av, din pik er for stor. Det gør ondt nu.  Vi er nødt til at stoppe." klagede hun. (jeg synes, jeg ligner de fleste mht. størrelsen, så jeg regner med, at det var en undskyldning for at stoppe)

Mig tilbage på ryggen igen og bad hende tage pikken i munden. Det ville hun ikke. "Fuld pakke med alt", min bare røv!, tænkte jeg.

Det blev håndjob for resten af tiden. Jeg holdt mig tilbage, så det ikke blev alt for nemt for hende at gøre mig færdig.

Da hun havde tørret mig af efter udløsningen, og jeg trak i tøjet, var der gået 52 minutter.

Jeg kommer aldrig tilbage til det sted - uanset hvilken ny pige der dukker op.

Eneste plus ved besøget var, at Kimberly taler dansk. Resten var én stor skuffelse.

Redigeret af Keeper
Lidt tilføjelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...