Hop til indhold

Ung brunette skønhed

Featured Replies

Skrevet

Har haft besøg af denne unge pige. Totalt uden arrangement til trods for at hun skriver at hun er klar på det hele. Kys og blowjob kunne hun ikke lide. Vist en gammel kending fra sugardaters Sadika8 og Malou pigen fra AL.

Det positive. Flot pige med sydlandsk udseende. Billeder er retvisende. Pircing i brysterne. Ret stram. 

Næste gang bruger jeg mine penge et andet sted. 

https://annoncelight.dk/showad/394856

Redigeret af Blond48

Skrevet

Flot pige og ja hun har vist annonceret før.

Ærgeligt at der ikke er mere engagement. Hun vil bare have pengene og føler hun ingen glæde ved at blive penetreret ?

Syntes efterhånden der er flere der har øjne på pengene end på pikken..

Skrevet

Hun var i en periode på pussy galores. Besøgte hende ikke der men fik set hun også annoncerede med private besøg men når man stillede spørgsmål til ydelser blev hun sug og svarede grimt.

Droppede det for tror ikke hun er helt frisk og gad ikke besøge en der er sur allerede inden vi mødes

Skrevet

Hun er en svindler. Der har før været beretninger om at hun ikke leverer det aftalte, snyder med tid og snyder med penge.

Mit indtryk er en pige der har nogle udfordringer med stoffer. Hun har også svindlet mig for penge.

Skrevet

Hun er lækker og stram. Desværre tror jeg også der er lidt problemer med stoffer og/eller psykisk.

'

Skrevet

Hun er anmeldt tidligere, og lige så ringe som trådstarteren beskriver 

Har også selv haft "fornøjelsen" med præcis lige så dårligt resultat

Mødte hende første gang for et par år siden, da hun var helt ny, og gav blowjob i bilen, hvis man hentede hende i Brøndby

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.