Hop til indhold

Recommended Posts

Har tidligere på dagen mødt Ninah. Hun er helt som på billederne, bare meget mere petit and hvad jeg kunne forstille mig. 
 

Bestilte 30 min med CIM - og fik mere end hvad jeg kunne forstille sig. Fik en GFE oplevelse som skiftede til PSE, og så derefter tilbage til GFE. Fik brudt alle mine tabuer og grænser - bliv simpelthen så horny. Hun er helt fantastisk! 
 

Pas godt på hende - jeg kommer igen!!

https://annoncelight.dk/showad/372271

Redigeret af Sigge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sigge skrev, for 23 timer siden:

Hun er helt som på billederne

Hun kan godt virker lidt som om at hun har lidt til sidebenene på billederne. Er det korrekt eller misforstået?

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 5 timer siden:

Hun kan godt virker lidt som om at hun har lidt til sidebenene på billederne. Er det korrekt eller misforstået?

Lidt har hun, men en meget petit kvinde. Men kvindelige former. Små naturlige bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sigge skrev, for 19 timer siden:

Lidt har hun, men en meget petit kvinde. Men kvindelige former. Små naturlige bryster.

Tak for svar. Hun ryger på min liste. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kunne afgjort være spændende at besøge. Hvor aktiv/kreativ/initiativrig er hun i forhold til at man selv skal fortælle hvad man vil have?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnBlow skrev, den 16.2.2024 at 16:26:

Hvor aktiv/kreativ/initiativrig er hun i forhold til at man selv skal fortælle hvad man vil have?

Hun spørger gerne hvad du ønsker inden du kommer.......tro mig, hun spilder ikke tiden.

Skøn petite dame med god GFE og fuld valuta for pengene. Hun er her kun til 23 februar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Ninah for nogle måneder siden, men fik aldrig berettet om besøget. 
Hun er seriøst lille. Meget mindre end forventet. Men pænt skåret, og synes ikke hun var polstret, som billederne kan antyde. 
Hun er super sød og neget velvillig. 
Ift. hendes billeder, havde jeg nok forventet lidt mere “liv” i hende, men som andre skriver, så går hun meget op i hvad man har lyst til på forhånd, og der skal man nok være lidt bedre forberedt en anden gang. 
Annoncen lyver ikke, man kan køre Naturel, hvis man har lyst. Det var en fornøjelse at fyre en gang haletudser af i hendes dejlige fisse. 
Kunne godt komme igen, med lidt ønsker på programmet. 
Hun deler lejlighed med andre piger. 
Der var en fyr der fik en omgang Rumænske gloser for fuld blæs (læs kæmpe skideballe) i et andet rum, det grinede vi meget af. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...