Hop til indhold
Guest Gamle hest

Kontakt på SD

Recommended Posts

Guest Gamle hest

Hvad er dit bedste tip eller trick til at komme i kontakt med (seriøse) piger?

LIge som alle andre platforme er SD overbefolket med 90% liderlige mænd, nogle mere seriøse end andre. 

De 10% piger kæmper med arme og ben for at holde postkassen fra at løbe over. 

Lad høre om du har fundet et fasttrack til pigerne og hvordan? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gamle hest skrev, for 29 minutter siden:

Hvad er dit bedste tip eller trick til at komme i kontakt med (seriøse) piger?

LIge som alle andre platforme er SD overbefolket med 90% liderlige mænd, nogle mere seriøse end andre. 

De 10% piger kæmper med arme og ben for at holde postkassen fra at løbe over. 

Lad høre om du har fundet et fasttrack til pigerne og hvordan? 

læste faktisk en artikel skrevet af en kvinde om sugardating hvor der var en del råd til hvordan pigerne gerne vil have man opfører sig. kan bare ikke huske hvor jeg fandt den artikel. den var på dansk.

ellers er der jo Dennis-tricket som jeg har skrevet om før

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil du have en seriøs pige, skal du selv være seriøs.

Udfyld ALLE punkter i din profil og skriv en tekst.

"Jeg er flot, fræk,velhavende mand der søger frække møder med en fræk kvinde til gensidig nydelse og frække oplevelser" er IKKE en seriøs tekst - det er bare en sædvanlig Scor.dk profil.

Beskriv hvad du vil, hvordan en SD relation med dig vil se ud (er det korte møder, kun bj, overnatning, weekendophold,ud og spise, koncerter, find selv på flere) hvor ofte du som udgangspunkt gerne vil ses, hvor i landet du søger og hvordan du har mulighed for at mødes. Er det fx kun muligt for dig at mødes i en parkerings kælder mellem kl 08-14 så skriv det.

Lav et privat album med mindst 3 ordentlige billeder hvor hun kan se både hele din fremtoning men også dit ansigt (altså nej til solbriller og nej til gamle soldater billeder eller et hvor du står og skuer ud i horisonten fra 100 meters afstand).

Når du skriver til hende:

Beskriv hvad der fanger dig ved hendes profil og at du er nysgerrig på at høre mere, da hun umiddelbart godt kunne passe ind i dit eget segment. Spørg ind til hvad hendes forventninger er ved en SD relation og ÅBN DINE BILLEDER så du præsentere dig ordentligt for hende som den gentleman du selvfølgelig er B).

Held og lykke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Pianistinden skrev, for 3 minutter siden:

Vil du have en seriøs pige, skal du selv være seriøs.

Udfyld ALLE punkter i din profil og skriv en tekst.

"Jeg er flot, fræk,velhavende mand der søger frække møder med en fræk kvinde til gensidig nydelse og frække oplevelser" er IKKE en seriøs tekst - det er bare en sædvanlig Scor.dk profil.

Beskriv hvad du vil, hvordan en SD relation med dig vil se ud (er det korte møder, kun bj, overnatning, weekendophold,ud og spise, koncerter, find selv på flere) hvor ofte du som udgangspunkt gerne vil ses, hvor i landet du søger og hvordan du har mulighed for at mødes. Er det fx kun muligt for dig at mødes i en parkerings kælder mellem kl 08-14 så skriv det.

Lav et privat album med mindst 3 ordentlige billeder hvor hun kan se både hele din fremtoning men også dit ansigt (altså nej til solbriller og nej til gamle soldater billeder eller et hvor du står og skuer ud i horisonten fra 100 meters afstand).

Når du skriver til hende:

Beskriv hvad der fanger dig ved hendes profil og at du er nysgerrig på at høre mere, da hun umiddelbart godt kunne passe ind i dit eget segment. Spørg ind til hvad hendes forventninger er ved en SD relation og ÅBN DINE BILLEDER så du præsentere dig ordentligt for hende som den gentleman du selvfølgelig er B).

Held og lykke 

er det ikke også ret vigtigt at have billede på selve profilen? synes jeg at have læst i den artikel jeg ikke kan finde. gjorde hun faktisk ret meget ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Pianistinden skrev, for 25 minutter siden:

Hvis du har åbnet dit album for hende er det ligegyldigt om der også er et profilbillede :)

går ud fra at du selv er på de der sugardatingsider. har fundet den artikel jeg snakkede om og hun siger noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det har jeg været og jeg taler derfor af egen erfaring.

Som trådstarter selv siger, så er mændene i overtal og approacher pigerne på hver deres måde, hvilket gør pigerne ret trætte af det hele.

Læs selv tråden her fx: 

 

Ang billede: Jeg kan simpelthen ikke se logikken i det du skriver.....at en anden kvinde har sagt noget andet. Så fred være med det da :lol: 

Mit råd er givet videre for det er sådan et approach jeg selv ville reagere på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Pianistinden skrev, for 34 minutter siden:

Ang billede: Jeg kan simpelthen ikke se logikken i det du skriver.....at en anden kvinde har sagt noget andet. Så fred være med det da :lol:

du kan ikke se logikken i at jeg siger at en anden kvinde har den modsatte mening?

er det fordi du sidder med al sandhed eller fordi du ikke forstår logik? TS beder om tip til hvordan han skal gøre for at få kontakt til piger på et sugardatingside og der er åbenbart flere ting der spiller ind.

men okay hvis du er en alvidende gudinde så er det da klart at kvinder der har en anden mening end dig tager fejl. det kan jeg da godt se.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest

Tak for super input. 

1) Synes der er problemer at beskeder slet ikke læses. hvordan kan man ændre på det?

2) oplever meget tit at når jeg skriver en seriøs besked, så kommer der ingen respons. skriver jeg derimod: "kender du en prinsesse der vil med på eventyr" så virker det langt bedre. Hvorfor?

3) Min profil beskriver pænt hvem jeg er og hvad jeg søger, men der er ekstremt få der læser den? Hvorfor?

Håber I kan hjælpe?... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 16 minutter siden:

Tak for super input. 

1) Synes der er problemer at beskeder slet ikke læses. hvordan kan man ændre på det?

2) oplever meget tit at når jeg skriver en seriøs besked, så kommer der ingen respons. skriver jeg derimod: "kender du en prinsesse der vil med på eventyr" så virker det langt bedre. Hvorfor?

3) Min profil beskriver pænt hvem jeg er og hvad jeg søger, men der er ekstremt få der læser den? Hvorfor?

Håber I kan hjælpe?... 

Det giver ikke mening at beskederne ikke bliver læst, så er det i hvert fald ikke indholdet den er gal med :)

Måske du rammer de alvorligt populære piger som allerede har en fuld indbakke, eller også er det fake profiler hvad ved jeg.

Hvis det virker at spørge om hun vil med på eventyr så bliv da ved med det :)

Få der læser din profil: Du beskriver selv at 90% af profilerne er mænd, så måske derfor din profil ikke bliver besøgt så meget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 1 time siden:

1) Synes der er problemer at beskeder slet ikke læses. hvordan kan man ændre på det?

Tænker jeg ikke rigtigt at man kan. Desuden kræves jo premium for beskedlæs - måske gældende i nogle af tilfældene. 

Pianistinden skrev, for 1 time siden:

Det giver ikke mening at beskederne ikke bliver læst, så er det i hvert fald ikke indholdet den er gal med :)

Måske du rammer de alvorligt populære piger som allerede har en fuld indbakke, eller også er det fake profiler hvad ved jeg.

Hvis det virker at spørge om hun vil med på eventyr så bliv da ved med det :)

Få der læser din profil: Du beskriver selv at 90% af profilerne er mænd, så måske derfor din profil ikke bliver besøgt så meget :)

Ellers rørende enig i alt ovenstående her :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Håndværkersex skrev, for 51 minutter siden:

Da man ikke må tilbyde peng på scor hvor finer man så en fræk pige 

Du har jo oprettet indlægget under Sugardaters , så det kunne jo da være en mulighed :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, den 13.2.2024 at 18:20:

1) Synes der er problemer at beskeder slet ikke læses. hvordan kan man ændre på det?

Det bedste du kan gøre er kun at sende beskeder til piger, som har været logget på indenfor meget kort tid, eller som er online når du sender beskeden.

Man kan, i øvrigt, læse den første linje af en besked uden at åbne beskeden. Så pigen kan have forholdt sig til den del, og valgt ikke at åbne beskeden. Det er nu nok mere sandsynligt at hun bare har fået 100 andre beskeder den dag og enten ikke åbner dem alle eller at hun ikke har været logget på.

Der skal bare en del beskeder gennem maskinen, for at få bid på SD.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...