Hop til indhold
pacer

Omskæring som voksen

Recommended Posts

Nogen der har fået foretaget det? 

Har lidt problemer med indsnævring og skal nok bruge en creme i 4 uger, men som lægen siger ender det sandsynligt med en operation.

Går det ud over fornøjelsen nu man er vandt til at have sin forhud? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overhovedet ikke. De fjerner sjældent hele forhuden, men nøjes med et lille udsnit. Fik det selv gjort, og er meget tilfreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået fjernet (hele) forhuden som voksen, og det går ud over følelsen. Uden tvivl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev omskåret som 21-årig (forhudsforsnævring).

Jeg har kun positivt at sige om indgrebet, selvom det var træls i dagene efter. Har i hvert fald aldrig fortrudt!

 

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene.

Det ender nok med kniven tænker jeg, for den creme han har udskrevet har jeg brugt før uden hans viden og det fungerede kun kortvarigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker den er lidt på samme emne

 

Personlig. Jeg har brugt flere malerspande af det creme, og det kommer ikke til at virke.

Operation er vejen frem. Men husk, det er ikke nødvendigvis det samme som omskæring.

Min blev cuttet up da jeg var ca 30 år siden, og jeg har stadig masser af forhud den dag i dag, og er glad for resultatet og forhuden

Af sted med dig til kirurgen

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 1 time siden:

Var selv igennem det samme og havde samme oplevelse, virker cremen, så go for it og tag den forholdsvis kortvarige gene med. Det er fedt bagefter. 

Redigeret af Oldtimer

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 3 timer siden:

Nogen der har fået foretaget det? 

På langs eller på tværs??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare rolig - fornøjelsen fortager sig ikke.

Din ven bliver måske lidt mere hårdfør med tiden hvis forhuden ryger helt, men da hellere det, end den ikke kan komme tilbage.

Jeg blev fra Skaberens side ikke givet den længste forhud, men derimod udstyret med et pikhoved over normalen. Det medførte at min forhud efterhånden permanent landede tilbagetrukket, og der har den været i +30 år.

Jeg er ofte af kvinder blevet spurgt om jeg er omskåret, hvilket jeg jo så har kunnet afvise.

Jeg kunne ikke tænke mig den anderledes, følsomheden synes jeg er fin - og måske det er med til at jeg holder lidt længere.

 

/ Lord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik prøvet med noget creme der selvfølgelig ikke virkede. 
Nu bliver jeg henvist til en pølsemand, det er træls for det betyder nul sex i evigheder.

Øv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, den 13.2.2024 at 14:10:

Nogen der har fået foretaget det? 

Har lidt problemer med indsnævring og skal nok bruge en creme i 4 uger, men som lægen siger ender det sandsynligt med en operation.

Går det ud over fornøjelsen nu man er vandt til at have sin forhud? 

absolut ikke omskære. 

Hudlægen ville have at jeg omskar, men fandt en side med læger der sagde at det var en kæmpe fejl. 
brugte cream i en kort periode og fik løsnet op, sidenhen har jeg bare hver eneste dah hevet min forhud tilbage, gerne nogle gange hvis man har tid. 
det har gjort at jeg uden cream sagtens kan holde huden smidig og løs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 25 minutter siden:

absolut ikke omskære. 

Hudlægen ville have at jeg omskar, men fandt en side med læger der sagde at det var en kæmpe fejl. 
brugte cream i en kort periode og fik løsnet op, sidenhen har jeg bare hver eneste dah hevet min forhud tilbage, gerne nogle gange hvis man har tid. 
det har gjort at jeg uden cream sagtens kan holde huden smidig og løs. 

For mig er der ingen vej udenom kniven. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 11 timer siden:

For mig er der ingen vej udenom kniven. 

hvad får dig til at sige det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 1 time siden:

hvad får dig til at sige det?

Fordi cremen ikke virker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 5 timer siden:

Fordi cremen ikke virker. 

cremen er ikke nok, du skal lave lidt gymnastik med den, langsomt og roligt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 2 timer siden:

cremen er ikke nok, du skal lave lidt gymnastik med den, langsomt og roligt. 

 

Det virker ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 9 timer siden:

Det virker ikke 

Nogen tilfælde er så svære at operasion er eneste mulighed. Jeg havde det som ung og gjorde det til vane at trække huden tilbage et par gange om dagen og i hele ti år gik jeg med den trukket tilbage. Det nedsatte følsomheden så jeg begyndte igen at gå "med hud" og da var problemmet løst

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 7 timer siden:

Nogen tilfælde er så svære at operasion er eneste mulighed. Jeg havde det som ung og gjorde det til vane at trække huden tilbage et par gange om dagen og i hele ti år gik jeg med den trukket tilbage. Det nedsatte følsomheden så jeg begyndte igen at gå "med hud" og da var problemmet løst

Jeg havde det også som ung og klarere det selv. 

Nu har jeg haft en infektion der gav rifter og efterfølgende arvæv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg rykket skindet af.

Selve operationen tog længere tid en jeg havde forventet men alt gik fint. 
Nu skal man vende sig til den nye situation, det er lidt mærkeligt man føler sig lidt nøgen.

Jeg var så heldig at der var 2 lækre sygeplejesker og en nydelig kvindelig læge om jobbet. :lol:
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...