Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der kender hende her?

 

http://side6.dk/resultatside/?q=5084

 

 

Hun var med i forrige års TV-serie "Paradise Hotel", hvor hun var helt åben om, at hun er transsexuel - "Nichole" kaldte hun sig i serien.

I denne uges "Se & Hør" er der en dobbelt sidet artikel om hende og interview om hendes arbejde som prostitueret inkl. en masse billeder.

 

Så her kan du ihvertfald få svar på en del af de spørgsmål, du har.

 

P.S.: Ovenstående er kun tænkt som venlig videreformidling af oplysninger - selv deler jeg ikke interessen/passionen for transsexuelle og foretrækker rigtige kvinder med ægte og gerne store bryster :wink:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hey i stuen :)

Jeg var hos Valentina i sidste uge, og det var en rigtig dejlig fræk oplevelse.

læs min anmeldelse af hende her http://shemalewiki.com/?type=page&id=998&itemid=3765 det er mig der er Buttman og har lavet anmeldelsen.

Jeg synes ellers ikke at der er nogen anmeldelse når man kigger på valentinas profil derinde....måske du mener en anden ?

Dog er jeg på min mobil....måske der er noget der ikke kommer med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var med i forrige års TV-serie "Paradise Hotel", hvor hun var helt åben om, at hun er transsexuel - "Nichole" kaldte hun sig i serien.

I denne uges "Se & Hør" er der en dobbelt sidet artikel om hende og interview om hendes arbejde som prostitueret inkl. en masse billeder.

Så her kan du ihvertfald få svar på en del af de spørgsmål, du har.

P.S.: Ovenstående er kun tænkt som venlig videreformidling af oplysninger - selv deler jeg ikke interessen/passionen for transsexuelle og foretrækker rigtige kvinder med ægte og gerne store bryster :wink:

Jeg mindes en reality deltager som kaldte sig Heyron og var latino....troede det var hende.....Men kært barn har mange navne :D

Måske jeg blander programmerne sammen, da jeg ikke følger nøje med i dem...

Jeg troede at det var hende som vist er med i 1 tons Cash... ??

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mindes en reality deltager som kaldte sig Heyron og var latino....troede det var hende.....Men kært barn har mange navne :D

Måske jeg blander programmerne sammen, da jeg ikke følger nøje med i dem...

Jeg troede at det var hende som vist er med i 1 tons Cash... ??

 

Holstebronx, det viser sig, at du husker bedre end jeg..."Heyron/Airon" var vist det navn, hun brugte i serien... :wink:

I vore dage kalder hun sig så "Nichole" og er ganske rigtigt med i "1 ton Cash"!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holstebronx, det viser sig, at du husker bedre end jeg..."Heyron/Airon" var vist det navn, hun brugte i serien... :wink:

I vore dage kalder hun sig så "Nichole" og er ganske rigtigt med i "1 ton Cash"!

 

 

 

Jeg har set hendes annonce på shemalewiki, og hos mermaid house.....og utroligt nok, selvom hun ikke havde direkte ansigts billeder på, så var mit gæt at det var hende, eller i hvert fald en "look alike" 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...