Hop til indhold

Recommended Posts

Da jeg tænder på en fuld kvinde, ville jeg hører om nogen kender en kvinde som er med på at være fuld, når vi har sex, evt blive drukket fuld af mig

Jeg er ikke interesseret i at finde en tilfældig i byen, da det skal være noget, som er aftalt på forhånd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var en som efterlyste info om en GP på Vestsjælland, mener hun hed Tina, hvor der var nogen der svarede, at hun var meget fuld. Måske det var noget for dig. Du kan da prøve at søge på det herinde. 

Hun annoncerede på AL

Del dette indlæg

Link til indlæg

Monte skrev, 1 time siden:

Der var en som efterlyste info om en GP på Vestsjælland, mener hun hed Tina, hvor der var nogen der svarede, at hun var meget fuld. Måske det var noget for dig. Du kan da prøve at søge på det herinde. 

Hun annoncerede på AL

Hende vil jeg godt advare imod. Dels er der jo ingen der siger at det er alkohol hun er “dopet” af. Og dels er det jo ikke frækt da hun er fuld på forhånd og dårlig ved hvad han laver … :/ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Forbes skrev, for 6 timer siden:

Da jeg tænder på en fuld kvinde, ville jeg hører om nogen kender en kvinde som er med på at være fuld, når vi har sex, evt blive drukket fuld af mig

Jeg er ikke interesseret i at finde en tilfældig i byen, da det skal være noget, som er aftalt på forhånd.

Tror ikke det er helt umuligt at finde så længe du betaler for alle de timer det kræver for at blive fuld^_^.. 

Mange piger vil nok undre sig over hvad det er du tænder på ved en fuld kvinde og om dine intentioner var reelle hvilket nok kan gøre det svært.. Men stadig ikke umuligt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...