Hop til indhold
PoulAfDK

Alina i Bording, bare et bette HJ

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/292413 

Måtte lige have stillet sulten, så tog forbi til et HJ - 15 min og 400 kr.

Hun er sød og man må gerne gå til de store babser og give lidt smæk i numsen, men så er dejen også æltet kan man vel sige.

Steder er velkendt af de lokale, men der er ikke meget trafik.

Jeg kommer ikke igen, men ikke fordi oplevelsen var ringe. Det var trods alt kun 15 min.

Del dette indlæg


Link til indlæg

passer babserne med nogle af billeder i annoncen, syntes de ser forskellig ud i størrelse :huh: i annoncen står der 90E skål, men den der billede nr 2 er da vist en noget større størrelse som bare en E-skål :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
triax skrev, for 2 timer siden:

passer babserne med nogle af billeder i annoncen, syntes de ser forskellig ud i størrelse :huh: i annoncen står der 90E skål, men den der billede nr 2 er da vist en noget større størrelse som bare en E-skål :)

De er ihvertfald store og tunge. Hun er ikke nogen lille pige og jeg var heller ikke interesseret i sex, kun hånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDK skrev, for 16 minutter siden:

De er ihvertfald store og tunge. Hun er ikke nogen lille pige og jeg var heller ikke interesseret i sex, kun hånd.

læste lige andre anmeldelser af hende herinde, der er en som skriver hun er BBW og du skriver selv hun er ikke nogen lille pige, så mon ikke det bare er lånebilleder nr 3 og 4 som der er på annoncen, men tak for svar :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...