PoulAfDK 73 Skrevet 12. Februar, 2024 https://annoncelight.dk/showad/292413 Måtte lige have stillet sulten, så tog forbi til et HJ - 15 min og 400 kr. Hun er sød og man må gerne gå til de store babser og give lidt smæk i numsen, men så er dejen også æltet kan man vel sige. Steder er velkendt af de lokale, men der er ikke meget trafik. Jeg kommer ikke igen, men ikke fordi oplevelsen var ringe. Det var trods alt kun 15 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
triax 25 Skrevet 13. Februar, 2024 passer babserne med nogle af billeder i annoncen, syntes de ser forskellig ud i størrelse i annoncen står der 90E skål, men den der billede nr 2 er da vist en noget større størrelse som bare en E-skål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulAfDK 73 Skrevet 13. Februar, 2024 triax skrev, for 2 timer siden: passer babserne med nogle af billeder i annoncen, syntes de ser forskellig ud i størrelse i annoncen står der 90E skål, men den der billede nr 2 er da vist en noget større størrelse som bare en E-skål De er ihvertfald store og tunge. Hun er ikke nogen lille pige og jeg var heller ikke interesseret i sex, kun hånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
triax 25 Skrevet 13. Februar, 2024 PoulAfDK skrev, for 16 minutter siden: De er ihvertfald store og tunge. Hun er ikke nogen lille pige og jeg var heller ikke interesseret i sex, kun hånd. læste lige andre anmeldelser af hende herinde, der er en som skriver hun er BBW og du skriver selv hun er ikke nogen lille pige, så mon ikke det bare er lånebilleder nr 3 og 4 som der er på annoncen, men tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg