Hop til indhold
HamJyden

Straksoverførsel

Recommended Posts

Jeg har ikke været så aktiv her på EG, i længere tid, men er heller ikke ligefrem en "nybegynder", når det kommer til besøg, hos glædespiger. Dog vil jeg dele en lidt pudsig oplevelse med jer, håber at jeg skriver mit oplæg, i det rette forum.

For omkring 2 måneder siden, fandt jeg en annonce på AL, på en GP fra Aarhusområdet, som jeg synes var interessant, og fik da også sendt en besked til hende, men efter lidt skriven frem og tilbage, blev det aldrig rigtig til noget besøg hos hende, og for en god ordens skyld, blokerede jeg hendes nr. Senere har jeg så læst, mindre pæne anmeldelser, om hende, men lad det nu ligge.

Nu har jeg så, uopfordret, fået en sms fra hende, (hun har skiftet  nr.) hvor i hun spørger, om jeg vil lave en straksoverførsel på 300, hvor efter hun så vil sende lidt fotos osv... Øh nej! Hvad tror hun lige selv?! 

Så derfor vil jeg lige høre, om nogen af i andre gutter her inde, har oplevet noget lignende før? 

 Det er hende:  https://annoncelight.dk/showad/392493

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er din egen fejl, hun skriver jo hun "elsker at være spontan" i annoncen;)

Ej seriøst, det er sgu lidt weird, så den smarte beslutning, er nok at ignorer den besked.

Del dette indlæg


Link til indlæg
½angel skrev, Lige nu:

Det er din egen fejl, hun skriver jo hun "elsker at være spontan" i annoncen;)

Ej seriøst, det er sgu lidt weird, så den smarte beslutning, er nok at ignorer den besked.

Ja da, spontane kvinder kan sgu noget..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal passe på med at bruge sit private telefonnummer i annoncer, når det kan slåes op på nettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Man skal passe på med at bruge sit private telefonnummer i annoncer, når det kan slåes op på nettet.

Enig, og især når man kan google sig frem, til alt muligt interessant.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...