Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Februar Sjov fakta. Stedet har tidligere huset en helsekostforretning: Ren Kost Man kan vel sige at det med økologi stadig hænger ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2409 Skrevet 13. Februar (edited) Vil det vil sige at man ikke må sprøjte........ Redigeret 13. Februar af lille_peter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubsi 104 Skrevet 13. Februar Jeg økologisk smager fint, men det er ikke alt på adressen der dyrkes økologisk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2949 Skrevet 13. Februar er pigernes frugter så også øko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 13. Februar (edited) Aarhuselsker skrev, for 10 timer siden: Sjov fakta. Stedet har tidligere huset en helsekostforretning: Ren Kost Har det stadig "koste" der betjener på stedet og er de rene? Redigeret 13. Februar af Mr. Bean Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 103 Skrevet 13. Februar Godt nok mange år siden jeg har været der oppe… synes man kommer Honda del lidt for meget ved med kun et forhæng i mellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Februar Sliksyg skrev, for 6 minutter siden: kun et forhæng i mellem Det har jeg nu oplevet meget sjov ved . Men det har også sommetider været dræbende. Som ham der lød som en gris med tarmslyng da han kom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg