Hop til indhold
smed80

molleruppigerne

Recommended Posts

Har været det to gange. Første gange var det en der så virkelig ringe ud, hvor billederne på siden tydeligvis var fake. Selv om jeg stod med en stor stiv pik, fik jeg igen. Havde jeg mødt hende i byen have jeg også takket nej tak så grim var hun.

Næste gang var det en flot pige, men ikke hende der var på billederne. Hende ville jeg gerne kneppe, men hun kom med en prisliste på 1500 for 30 min ?

Jeg gik igen, men på vej ud, ville hun pludselig tilbyde det til 1.000 kr derefter 500 kr. gider ikke sådan noget pis, så jeg gik igen og kommer der ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

okay tak. tænk nok det var så noget fake pis noget. er lidt sjovt. men ikke kan stop så noget. og siden6.dk ikke kan luk for så nogle profiler der... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle en tur til Århus og havde efterlyst et godt tilbud fra en glædespige

 

 

men desværre var der ikke nogen der bød ind. Så, da jeg på vej hjem kom igennem Mollerup, kørte jeg ind i indkørslen til nr. 83 og ned i gården, da jeg umiddelbart troede, der var lavet plads til at der kunne holde flere biler og man nemt kunne vende - men der er meget trangt og jeg besluttede derfor at vende bilen straks, således at kom der en bil til senere, kunne jeg i det mindste komme ud igen, hvis han kørte helt frem - fatter bare ikke at man vil drive et bordel, tjene masser af penge, men ikke vil ofre det mindste på at lave det sådan at kunderne diskret kan vende og parkere i baghaven. Tror der er mange gode kunder, der ikke kommer og mange der ikke kommer igen på den konto.

 

Nå, jeg passerede hen over et sted hvor noget af brolægningen manglede og op ad trappen, hvor jeg ringede på knappen med "piger" - der var også en anden knap ovenover med "trans" - ja, den skulle jeg så nok ikke røre - der skete ikke noget - overvejede et kort sekund om jeg skulle prøve den anden :roll:  - Nej, så hellere gå igen, så jeg ringede på igen og var faktisk ved at vende om, da jeg hørte lidt derindefra og døren blev åbnet, men der var ingen at se - et spøgelse? Nej pigen gemte sig bare bag døren - jeg nåede kun at se korte glimt af hende, medens hun viste mig vej ind i bollerummet og stak mig en prisliste - jeg kunne dog se hun lignede pigen her med en rigtig sambanumse  :)

 

255364.jpg

 

Som dog tilhører: http://lindasacompanhantes.net/acompanhantes/dani-carvalho/

 

Jeg havde hørt hun talte spansk, og sagde: "Quiro un medio hora" - så lyste hun noget op og sagde mit spanske var "muy bien" - jeg stak hende kr. 1000,- og hun fortalte hun hed: "Brenda" og kom fra Venezuela. I annoncen står der hun kommer fra Italien og kun er 21 år - men hun er nok snarere ca. 35, men, sød, pæn og nogenlunde slank med et kønt ansigt, smukke øjne og de sødeste røde læber - men nej - hun ville ikke kysse  :cry:

 

Jeg fik lov at tage et lille bad og da jeg kom ind igen ville hun straks igang med at påsætte gummi og sutte, men jeg fik hende da heldigvis med på at lege lidt først og det blev rigtig godt, da hun stående vendte sambanumsen til og jeg lagde den fede imellem røvballerne medens hun shakede dem i lang tid - Uhhhh - det var ren 3D karneval i Rio.

 

Jeg ville nu have slikket hende, men der var lukket for det varme vand  :sad:  - OK,  men hun ville jo godt sutte, men kun med gummi på - det superfranske så jeg ikke noget til - måske kostede det ekstra? - prislisten var lidt uoverskuelig :cry: . Jeg ville så pille lidt imens, men hun kneb benene lidt sammen, så jeg ikke rigtig kunne komme til og jeg satte mig derfor op på brystet af hende, så hun rigtig kunne sutte, men jeg måtte flere gange tage hendes hånd væk - enkelte gange lod jeg hende dog lege lidt med at køre pikhovedet rundt i munden, så jeg til sidst blev godt liderlig og ville have den op i hende - hun nåede dog lige at spille den en ekstra tur først, så jeg måtte tage det helt stille og roligt for ikke at komme for hurtigt.

 

Heldigvis var hun godt modtagelig og kneb ikke længere benene sammen og lod mig trænge rigtig godt op i sig, så jeg kunne rotere grundigt rundt og lige mærke bunden. Sådan hyggede vi os i lang tid og hun lavede lidt stønnen, indtil hun sagde: "cinco minutos". Jeg trak mig nu ud og ville tage gummiet af og spille den af på hendes rimelig store og bløde bryster - men nej hun ville ikke "limpiar". Til gengæld fik hun lov til at spille pik, som jeg havde fundet ud af hun havde et rigtig godt tag på, medens jeg endnu engang knebent fik lov at pille lidt.

 

Da, jeg var ved at komme, spurgte jeg om jeg måtte komme: "en la boca" - men nej, så skulle der et nyt gummi til og hun hev det gamle af, men idet hun gjorde det røg jeg ud over "the end og no return", så mens hun sad og fumlede med at udpakke et nyt stykke gummi, måtte jeg lige bruge den anden hånd til opsamling  :cry: Mærkværdigvis havde hun vist ingen køkkenrulle, men kun vådservietter til at tage det værste, heldigvis tilbød hun mig endnu et bad. Da jeg kom ind igen troede jeg, vi kunne hygge lidt, men nej hun ville have vasket hænder og gav udtryk for at jeg godt kunne begynde at tage tøj på, så da hun kom ind igen, fik hun et knus og stak kinden frem til et kindkys inden hun viste mig ud. I døren sagde jeg dog til hende at hun skulle lade være med at gemme sig bag døren, når hun åbnede - men det er måske en skik i mange lande?, da jeg har oplevet andre glædespiger gøre det samme.

 

Udkørslen på rute 15 er noget farlig pga. udkørslen går opad, de dårlige oversigtsforhold og den hurtige og tætte trafik - så det var vist godt jeg havde vendt bilen med det samme og ikke skulle bakke ud. Ellers kan man vist parkere hos bilforhandleren ved siden af.

 

Se evt. også denne tråd: 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...