Hop til indhold
Aarhuselsker

Om dobbelt eksponering :)

Recommended Posts

Der er mange dobbelt indlæg.

Det skyldes givet at der går lang tid fra man trykker på "send besked" til den er loaded.

Kan der ikke laves en spærre anodning? F.esk. at der skal gå 2 minutter før man kan oprette et nyt indlæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange dobbelt indlæg.

Det skyldes givet at der går lang tid fra man trykker på "send besked" til den er loaded.

Kan der ikke laves en spærre anodning? F.esk. at der skal gå 2 minutter før man kan oprette et nyt indlæg?

 

Man skal bare vende sig til ikke at trykke på send 2 gange. Tryk istedetfor på f.eks. nyt indhold   :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er mange dobbelt indlæg.

Det skyldes givet at der går lang tid fra man trykker på "send besked" til den er loaded.

Kan der ikke laves en spærre anodning? F.esk. at der skal gå 2 minutter før man kan oprette et nyt indlæg?

Jeg spurgte Admin for et par uger siden da vi har set at det sker for enkelte og dengang var hans bedste bud at folk trykker flere gange og ikke er tålmodige når de har trykket en gang som Jernsvinet også skriver, ellers havde han på daværende tidspunkt ingen anden forklaring, men hvis han har fundet ud af andre mulige årsager skriver han det nok her. Hvis han kan lave en nem løsning så vil han sikkert nok gerne dette.

Jeg kan ikke mindes at jeg selv har oplevet det men vi har erfaret at det sker for enkelte andre.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spurgte Admin for et par uger siden da vi har set at det sker for enkelte og dengang var hans bedste bud at folk trykker flere gange og ikke er tålmodige når de har trykket en gang som Jernsvinet også skriver, ellers havde han på daværende tidspunkt ingen anden forklaring, men hvis han har fundet ud af andre mulige årsager skriver han det nok her. Hvis han kan lave en nem løsning så vil han sikkert nok gerne dette.

Jeg kan ikke mindes at jeg selv har oplevet det men vi har erfaret at det sker for enkelte andre.[/quot

Det er forsi man trykker to gange. Det gør man fordi der ikke sker noget umiddelbart. Derfor mit forslag om tids lås.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også prøvet det. Det er ganske rigtigt, når man bliver utålmodig og afgiver endnu et tryk.

På den gamle version kunne man i det mindste selv slette indlægget, når tilfældet indtraf. Nu kan man kun "rette" teksten væk, sætte et punktum eller skrive undskyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ok ÅE dit forsalg gives hermed videre til Admin.

X, om man evt. kan komme til at slette sit indlæg igen, det gives også videre til Admin.

Så til brugerne, indtil der måske kommer en løsning så vær tålmodig og lade være med trykke på send knappen mere end en gang. det også kunne løse noget af problemet. :-)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det er fuldstændig rigtigt , jeg er også én af de enkelte der tit laver dobbeltindlæg netop grundet mgl. tålmodighed  :mad: 

Når man under udfoldelse af stor entusiasme har forfattet sit helt uforgribelige indlæg til debatten :ugeek: , og læst korrektur på det flere gange,  higer man simpelthen efter at få indlægget ud til jerandre så i kan delagtiggøres i de dybsindige tanker man har gjort sig :idea:  - man trykker "svar" og efter 1 - 2 sekunders utålmodig venten trykker man igen fordi der skete jo absolut ingen ting :sad:  ------ og må derefter konstatere at man har dobbeltpostet :idea: .

Jeg synes man selv burde kunne slette en post helt - ihvertfald indtil der evt. er et svar på posten :!: . 

 

Venligst 

 

Spunsen/Bundstokken :geek: 

 

Red. jeg prøvede faktisk at dobbeltklikke denne gang for at poste nærværende indlæg 2 gange  :grin: - men var ikke hurtig nok - så måskeer problemet løst  :) 

 
 

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dobbelt indlæg forkommer ganske rigtigt, når en bruger bliver utålmodig og trykker flere gange på knappen. Grunden til det tager nogle sekunder fra man har trykket på send knappet, til der sker noget, er fordi alle indlæg der bliver postet på Eroguide.dk ryger igennem et SPAM-tjek. Dette tjek tager lige nogle sekunder at gennemføre, men er samtidig skyld i at vi meget sjældent oplever SPAM herinde.

 

Jeg har desværre ikke mulighed for at lave så brugeren i en kort tidsperiode kan slette sine indlæg, ligesom det var muligt på det gamle forumsystem. I det nye system er det ikke muligt at holde slette muligheden åben i X antal minutter efter et indlæg er skrevet. Den eneste valgmulighed der er, er om brugeren altid skal have mulighed for at slette sine indlæg, eller aldrig have mulighed for at slette sine indlæg.

 

Det er heller ikke muligt at lave en begrænsning, så man f.eks. ikke kan poste mere end ét indlæg indenfor eksempelvis 2 minutter.

 

Men problemet er heldigvis heller ikke større end at vi blot sletter dobbeltindlæggene, når vi kommer forbi dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men kunne det ikke være en ide, at man som bruger kan slette sine indlæg? 

 

Det kunne jo være, der var postet et indlæg for noget tid siden, og brugeren ikke længere ønsker den slags liggende offentligt? 

Jeg er klar over det så bringer snakken frem, at man skal tænke sig om inden man poster noget - men nu er dette forum jo ikke kun snak om rejser og frimærker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Men kunne det ikke være en ide, at man som bruger kan slette sine indlæg? 

 

Det kunne jo være, der var postet et indlæg for noget tid siden, og brugeren ikke længere ønsker den slags liggende offentligt? 

Jeg er klar over det så bringer snakken frem, at man skal tænke sig om inden man poster noget - men nu er dette forum jo ikke kun snak om rejser og frimærker :)

 

Nej, det kunne det ikke! :)

 

Hvis det var tilfældet, ville de øvrige indlæg og især svar i tråden let kunne fremstå som meningsløse.

 

Det er herinde, som det var i samfundet i gamle dage, at man må stå på mål for sine holdninger og skriverier. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...