sportydick 235 Skrevet 11. Februar Hej gutter, Jeg skal en tur til Aarhus I ugen. Har kig på PP men de har aldrig annoncer. Er der nogen der kan beskrive pigerne? Gib er tydeligvis et hit, hvad tilbyder hun? Tak Charlie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 125 Skrevet 11. Februar Hej @sportydick kig evt på nogle af de mange anmeldelser, der finder du en beskrivelse af damerne på sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sportydick 235 Skrevet 11. Februar Med.Lem skrev, for 2 minutter siden: Hej @sportydick kig evt på nogle af de mange anmeldelser, der finder du en beskrivelse af damerne på sted. Når jeg søger på PP så finder jeg intet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 125 Skrevet 11. Februar Prøv evt at søge på "Gip" eller "Mint" https://www.eroguide.dk/forum/topic/160306-gip-og-mint-pp-massage-århus/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 11. Februar (edited) sportydick skrev, for 30 minutter siden: Når jeg søger på PP så finder jeg intet! EGs søgemotor vil vist helst have 3 bogstaver at søge på. Heldigvis kan google levere det du gerne vil se Google søgning på PP på eroguide /North Redigeret 11. Februar af North Link rettet 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg