whatevermademe 1 Skrevet 11. Februar Ordentlige møder med en almindelig dansk pige? - Er der nogen der kender til hende her, har besøgt hende eller skrevet sammen med hende? - Er hun ægte eller er hun scammer? https://annoncelight.dk/showad/359520 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 11. Februar https://annoncelight.dk/showad/359520 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 11. Februar Har bedt om at få tråden flyttet til Efterlysninger, Jylland. Hvis du bruger " lænke" tegnet på værktøjslinien i skrivefeltet vil du kunne lave et klikbart link. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HerningHerre 52 Skrevet 12. Februar Har fulgt hende længe på snap. Og det virker til at hun bare vil have folk til at købe hendes vip og at det nok aldrig kommer til et møde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whatevermademe 1 Skrevet 19. Februar Stadig ingen der har oplevelser med hende? - Hvordan får jeg flyttet den til efterlysninger, Jylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KJ735 113 Skrevet 20. Februar whatevermademe skrev, den 19.2.2024 at 18:52: Stadig ingen der har oplevelser med hende? - Hvordan får jeg flyttet den til efterlysninger, Jylland? Har du ikke fået svaret ovenstående?? Det er scam og forsøg på at “sælge videoer”! 95 procent af annoncer med snap henvisning er fup! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TDAM 12 Skrevet 21. Februar Jeg har idag haft skrevet til hende. Til info så tager hun ca. 2500kr pr time og lød kun til at være til almindelig sex og ses ikke hos hende men kun ude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whatevermademe 1 Skrevet 1. Marts stadig ingen der har været sammen med kvinden fra linket? - TDAM tog du nogensinde kontakt og sås med pigen og skrev du med hende på snap eller andet forum? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 0 Skrevet 11. Marts Lauersen skrev, den 11.2.2024 at 22:09: Har bedt om at få tråden flyttet til Efterlysninger, Jylland. Hvis du bruger " lænke" tegnet på værktøjslinien i skrivefeltet vil du kunne lave et klikbart link. Hvad betyder flyttet til efterlysninger, Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 11. Marts Eroguide er opdelt i landsdele med hensyn til efterlysning/anmeldelser Hvis en tråd er blevet skrevet i en forkert landsdel Kan man anmode om at få den flyttet Vh B70 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whatevermademe 1 Skrevet 23. April stadig ingen der har besøgt kvinden fra annoncen? - og i så fald er hun real eller er det endnu en fake profil? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whatevermademe 1 Skrevet 28. Maj TDAM skrev, den 21.2.2024 at 14:24: Jeg har idag haft skrevet til hende. Til info så tager hun ca. 2500kr pr time og lød kun til at være til almindelig sex og ses ikke hos hende men kun ude. Fik du en aftale på plads eller spurgte du kun til dette på hendes snap? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg