Hop til indhold
CPHX

Swingerklub El Diablo ved Holbæk

Recommended Posts

Jeg har aldrig før været i en klub, men har gået med overvejelserne i noget tid nu.

Jeg har haft overvejet at aflægge El Diablo i Holbæk et besøg en dag. Er der nogen, der har erfaringer med, om det er et bekvemt sted?

Da jeg er helt grøn indenfor området, føler jeg mig noget nervøs ved tanken om bare at droppe ind en dag. Ved ikke helt hvad jeg forventer mig - andet end forhåbentlig en rar aften i en god atmosfære.

Hvis i enten kender til El Diablo eller generelt har nogle råd til mig i den forbindelse, så hører jeg meget gerne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Min erfaring med klub er kun god. Elsker den atmosfære der er. Forskellige typer mennesker træder ind af døren og ændrer nærmest karakter når tøjet ryger af. Er man selv den udadvendte type og slår man sig ned i bar/hygge området så deltager man nemt i den snak der foregår om løst og fast. Måske allerede der opstår der kontakt til en kvinde eller et par. 
Man dribler stille og roligt rundt i diverse lokaler / rum hvor der måske er noget aktion og man kan få sig en kigger uden at man er påtrængende - man holder øje med om den eller dem der styrer slagets gang nikker mod en og man dermed får lov at hoppe på. Så pli og tålmodighed er 2 vigtige faktorer her. 
Som ny er det som regel en god ide og tjekke ud om der er en hjemmeside og ellers må man ringe til klubben. Det er almindelig kotyme at der er faste tidspunkter i ugen for rundvisning og generel information om klub og regler. Deltag i dette er et must.
Det er ligeledes en god ide at oprette profil på hjemmeside og hvis muligt at chatte lidt med mere erfarne brugere af klubben.

Gør man sit forarbejde ordentlig er chancen for en vellykket oplevelse større og muligheden for at blive mere fast bruger ligeså. Der er typisk fester sf forskellige slags i disse klubber og events der henvender sig til yngre / ældre / forskellige præferencer sex agtig sjov. 
 

Personligt kommer jeg selv i klub og har gjort det siden årtusind skiftet og det er en fed ting at går i klub smide tøjet og sidde nøgen på et håndklæde sammen med andre og du ved ikke om du sidder ved siden af direktøren for et kæmpe firma eller om det er kassemedarbejder i netto og alt hvad der snakkes om og alt hvad der forgår bliver inden for klubbens 4 vægge. Jeg kan kun anbefale det.

https://eldiablo.dk/

// Amar Lover

Redigeret af Amar Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...