Hop til indhold

Anbefaling af Maya i Ringsted

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt Maya i Ringsted et par gange, til både massage og lidt ekstra. Hun er simpelthen det sødeste væsen, og Maya fortjener bare ros og respekt herfra. En god oplevelse kræver indlevelse, og og dét kan Maya til UG <3

Hun er imødekommende, nærværende, smilende og i højt humør, og en rigtig pleaser. Massagen er virkelig god, og alt hvad jeg ellers har prøvet med hende, er også meget dejligt og rart...

Hendes engelsk er nogenlunde, men hun er let at kommunikere med. Hos Maya går man ikke forgæves, hun leverer varen med sin lækre og smykke krop og skønne personlighed, og hun gør ALT for, at man skal føle sig tilpas, hvert eneste sekund man er i hendes selvskab :)

Billeder af hende er 100%, man kan parkere få meter fra døren, god service ved både booking og ankomst, fair priser, tider overholdes, osv.

Der var en smule koldt i værelset, men det skulle vise sig at være en fordel, for længe inden der var gået den aftalte time, var der mega hot i rummet! Maya og jeg ved hvorfor... ;)

Redigeret af Mr. Nobody
Stavefejl

Skrevet

Hvor i Ringsted hører hun til? Er det et af stederne i Nørregade?

• 1 month later...
Skrevet
Mr. Nobody skrev, den 11.2.2024 at 18:14:

Har besøgt Maya i Ringsted et par gange, til både massage og lidt ekstra. Hun er simpelthen det sødeste væsen, og Maya fortjener bare ros og respekt herfra. En god oplevelse kræver indlevelse, og og dét kan Maya til UG <3

Hun er imødekommende, nærværende, smilende og i højt humør, og en rigtig pleaser. Massagen er virkelig god, og alt hvad jeg ellers har prøvet med hende, er også meget dejligt og rart...

Hendes engelsk er nogenlunde, men hun er let at kommunikere med. Hos Maya går man ikke forgæves, hun leverer varen med sin lækre og smykke krop og skønne personlighed, og hun gør ALT for, at man skal føle sig tilpas, hvert eneste sekund man er i hendes selvskab :)

Billeder af hende er 100%, man kan parkere få meter fra døren, god service ved både booking og ankomst, fair priser, tider overholdes, osv.

Der var en smule koldt i værelset, men det skulle vise sig at være en fordel, for længe inden der var gået den aftalte time, var der mega hot i rummet! Maya og jeg ved hvorfor... ;)

Er det i byen eller skal man have bil for at komme derud? 

• 1 month later...
Skrevet

Jeg besøgte også Maja for godt en måned siden og havde en rigtig god oplevelse.

Maja overraskede ved at være en rigtig høj pige (mindst 175)  - det er jeg normalt ikke til, men til gengæld var hun også rigtig køn og veltrænet med gode former.

Jeg havde kun bestilt en halv time, så massagen blev hurtigt erstattet af noget meget mere spændende. 

Sjældent har jeg været så udkneppet efter kun 1/2 time, men hun formåede virkelig at voldtage mig godt og grundigt. De bedste 1000 kr jeg har brugt i meget lang tid.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.