Hop til indhold

Jessica “new gir” Glostrup

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens,

Så har jeg været forbi Jessica  som holder til på det kendte sted i Glostrup.

Jessica er meget smuk og virkelig en “High class” pige i min optik. Lækker smuk krop og hendes billeder er retvisende. Billederne med katteøre og hale er fra lejligheden.

Det er uden kys og ingen fingre for tæt på åbningerne ellers er hun glad for, at man bruger tungen og hun tillader også meget berøring. Jeg kunne kører mine hænder rundt på hende i timevis. Jeg synes hun er en meget lækker pige og alderen passer også. 
Uden at gå i detaljer, så er hendes blow uden gummi så frækt og dejligt og afslutning ud over brysterne. Hun er også kamp lækker i missionæren og doggy. Jeg har besøgt hende to gange og kan ikke vente med at besøge hende igen - har allerede planlagt dagen. Så gentagelse: ja tak. 
Jeg er stor fan selvom det er uden kys og ikke vild PSE men bare en dejlig blid omgang hygge.

Jeg kan klart anbefale denne meget smukke kvinde og pas godt på hende samt respekter hendes grænser så kommer hun nok tilbage i fremtiden - det håber jeg ihverfald for jeg står klar til, at tage imod hende:wub: 

Skrevet
  • Author

Der er ikke mulighed for kys men hun er mega hot og virkelig en ung High class pige

Skrevet
  • Author

Jep blow er uden og med i prisen dog ingen cim eller cof men afslutning på brysterne, som også er dejlige

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.