Hop til indhold

Recommended Posts

Bobby12 skrev, for 5 timer siden:

https://sugardaters.com/da/profile/w-Z_x6xlZL

Nogen der har mødt hende..  er i dialog med hende men hun vil have 5 k for at mødes.. umiddelbart er hun da lækker nok men for 5 k ved jeg nu ikke 

Har mødt hende til et mere normalt beløb for et par år siden, efter at have skrevet sammen i rigtig lang tid... tror hun blev nysgerrig. 

Hun var væk i over et år, og nu tilbage igen. Hun skriver også til mig at hun ikke længere mødes for småpenge. Hun er seriøs nok, og også rigtig lækker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby12 skrev, for 2 timer siden:

Der må da virkelig ikke være mange potentielle "daddys" når man vælger og tage 5000 kr pr møde..  

Nej, det er der ikke. Men ind imellem lykkes det dem. Har skrevet med flere piger, som kun vil mødes til den slags beløb, og så blot venter på at nogen vil. Har også lykkedes med at få en dialog i gang, og holdt kontakten længe.... og så er det over tid enkelte gange lykkes at få et møde til et anstændigt beløb, og så få opbygget en relation, med normale beløb. Men slet ikke altid det lykkes :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby12 skrev, for 2 timer siden:

Der må da virkelig ikke være mange potentielle "daddys" når man vælger og tage 5000 kr pr møde..  

masser af daddys som starter med at tilbyde det beløb . Det er ikke usædvanligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugermand skrev, for 3 timer siden:

masser af daddys som starter med at tilbyde det beløb . Det er ikke usædvanligt

Sjovt som sugarmand vil gøre det unormale til normalt :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugermand skrev, for 3 timer siden:

masser af daddys som starter med at tilbyde det beløb . Det er ikke usædvanligt

Ik mig..  er klar over der sikkert er en del som har midlerne til at kunne betale de summer men tror så ikke der er så mange af dem på sugardating..  det er vist en promille af de piger som sugar dater der har en daddy der er "rig"..  dette er blot min overbevisning, jeg har intet dokumentation for det, så hvem ved. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dracule1973 skrev, for 2 timer siden:

Sjovt som sugarmand vil gøre det unormale til normalt :)

 

Hvad ved du om det ? 

Men fint t du har det sjovt som nærigrøv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby12 skrev, for 2 timer siden:

Ik mig..  er klar over der sikkert er en del som har midlerne til at kunne betale de summer men tror så ikke der er så mange af dem på sugardating..  det er vist en promille af de piger som sugar dater der har en daddy der er "rig"..  dette er blot min overbevisning, jeg har intet dokumentation for det, så hvem ved. 

Hvad ved du om det. Jeg har set pigers mailbox. Ca hver 10 tilbydes 5000 i første mail. Det er ikke promiller. Nok 10 %

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugermand skrev, for 3 timer siden:

Hvad ved du om det. Jeg har set pigers mailbox. Ca hver 10 tilbydes 5000 i første mail. Det er ikke promiller. Nok 10 %

Jeg tror da også der er mange der tilbyder 5000 men ved sgu ikke hvor mange der giver det. Så er vi jo nok nede på 1%. 
Der er jo rigtig mange der kan det hele og når det kommer til stykket kan de ikke en skid. Men det lyder godt og de får måske pigerne i snak. 
Har skrevet med mullefrit og vil have 5000 for der skulle jo både være til driver og bodyguard jov jov siger jeg bare. Også er jeg videre. 
jeg giver gerne 3000 for et møde men ikk 5k så liderlig er jeg ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved mange mænd på sugardaters tilbyder et forholdsvist højt beløb for at virke intressante og for at skille sig ud. Men ved også fra en del piger, det kun bliver ved skriveri frem og tilbage og aldrig et møde. Hvis er møde endelig bliver aftalt, så bliver de “handlet” ned til omkring 1500-2000. 
Ved mange bliver “snydt”. Men taktikken er efterhånden, start højt, snyd og handel dem ned. Vær dog ærlig i stedet

Redigeret af UndercoverGuy

Del dette indlæg


Link til indlæg
UndercoverGuy skrev, den 12.2.2024 at 22:27:

Ved mange mænd på sugardaters tilbyder et forholdsvist højt beløb for at virke intressante og for at skille sig ud. Men ved også fra en del piger, det kun bliver ved skriveri frem og tilbage og aldrig et møde. Hvis er møde endelig bliver aftalt, så bliver de “handlet” ned til omkring 1500-2000. 
Ved mange bliver “snydt”. Men taktikken er efterhånden, start højt, snyd og handel dem ned. Vær dog ærlig i stedet

Det er almindelig forhandlingsteknik i alle livets forhold.

Hvis man tilbyder 5000 kr for sex uden at specificere hvad det præcist indebærer er det jo ærligt nok. Når hun så er blevet nysgerrig og er gået på krogen, skriver du at det er for en helaftens forestilling. Og når aftalen nærmer sig har du "desværre" kun tid til en time ... for 1500 kr.

Hun kan jo bare sige nej tak! Så det er ærlig snak. Pigerne er altså ikke naive, de har mange tilbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...