Hop til indhold
mr.x

The sexiest trans in town

Recommended Posts

Hej

 

Er der nogen som har efaring med hende her i København/Rødovre

 

 

The SEXIEST trans in town !!!

Jeg er 27 år, transvestite fra København ,173/60kg.
Ring og lad os have en dejlig, fraek tid sammen. Hos mig bliver du ikke skuffet. Jeg holder hvad jeg lover.
100% aegte billeder :)

 

TLF. 8139 0749

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, for et par år siden.

En udmærket oplevelse alt i alt.

Jeg er dog kun aktiv og aldrig passiv, så ved ikke hvordan hun er den vej rundt.

 

Var hun til kys og GFE oplevelser, det ser ikke ud til på billederne, at hun har bryster, eller så er de ikke ret store, og hvordan var stedet, kan du hjælpe med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hun til kys og GFE oplevelser, det ser ikke ud til på billederne, at hun har bryster, eller så er de ikke ret store, og hvordan var stedet, kan du hjælpe med det.

Ja, hun var til kys og GFE, men det afhænger vist af om hun tænder på én.

Hun kommer når man knepper hende og sprøjter ud over sig selv, men igen afhænger det af gensidig kemi. Hun gik meget op i at lave deep throat (ikke noget jeg bad om), og hun sutter uden gummi. 

Kan ikke huske hendes bryster, mener de var små.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun var til kys og GFE, men det afhænger vist af om hun tænder på én.

Hun kommer når man knepper hende og sprøjter ud over sig selv, men igen afhænger det af gensidig kemi. Hun gik meget op i at lave deep throat (ikke noget jeg bad om), og hun sutter uden gummi. 

Kan ikke huske hendes bryster, mener de var små.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må sige, at hun skader sin forretning med alle de afdansnings-bal-billeder. Det er jo uoverskueligt og ikke særligt sexy. Men det giver vel hende selv et kick med alle de kjolebilleder, man skal scrolle igennem, selv om mændene måske hellere vil se hende udfordrende i strømper og hofteholder og ikke som ballets dronning. Jeg må dog sige, at jeg aldrig selv har besøgt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...