Hop til indhold
Alonzo

Rikke 37 år dansk milf Aarhus FAKE

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/386490

Hej brødre. Ved ikke hvor jeg skal starte. Fredag aften skriver jeg til pigen med ovenstående annonce. Vi aftaler en halv time lørdag kl 14.00 for 1000 kr med ALT. Dagen efter kl 13.15 skriver "hun"  'skat kan vi rykke det kl 15?' Okay skriver jeg så. Tager ordentlig bad, barbere mig diverse steder på min flotte krop og tager deo og rent tøj på ligesom en der skal på date. Kommer til adressen så kommer en sms 'søde jeg er 10 min forsinket'. Okay skriver jeg tilbage og tager til den nærmeste butik for at købe slik til hende. Får komplet adresse og går op ad trapperne. Glædede mig virkelig meget til at lege med og slikke en dansk blondine med store patter. Banker på døren, hvem åbner den så? En sort håret latina/thai med sort hår og små patter som ikke kan et ord dansk. Jeg sagde 'what? No danish... but danish blonde' 'no latina' svarer hun. Hold kæft mand... nej nej nej. Stille og rolig som den gentleman jeg er opdraget i siger jeg 'no thanks' og går min vej med min slik... en smøg har aldrig smagt så godt. Hold kæft hvor spild af lørdag eftermiddag. Pigen var faktisk okay flot men gav mig bare shok. Kunne mærke at pimpen jeg skrev med var ind i en af de skumle værelser..  Be careful outthere, boys!

Redigeret af Alonzo
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alfonzo

 

Prøv og skriv til pimpen, og sig han er en røv, det er jeg begyndt med når der kommer sådanne oplevelser, om det hjælper ved jeg ikke

go weekend

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Funktionæren

Jeg under mig over at du har lavet en sørgelig smiley på mit indlæg i tråden, hvad er det som du synes der er sørgeligt ved det?

Jeg har indsat linket til hendes annonce PROFIL,  så der også kommer et match hvis man søger på det, der er jo mulighed for at hun sletter sin nuværende annonce og oprettet en ny i den samme annonce  PROFIL som hun bruger nu, den har hun jo betalt for. 

Og dermed er der større chance for at flere ikke spiller deres til på at køre ud til fake annonce og møde en helt anden pige i døren.

God weekend :)

venlig hilsen lille_Peter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 3 timer siden:

Hej Alfonzo

 

Prøv og skriv til pimpen, og sig han er en røv, det er jeg begyndt med når der kommer sådanne oplevelser, om det hjælper ved jeg ikke

go weekend

 

Det tænkte jeg faktisk på først men så ændrede jeg meningen og ville være lidt menneskelig med ham. Det var det nedenstående jeg skrev til ham.

Screenshot_20240211_142539_Messages.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærlig. Hvad tænker de alfonser og piger at man gør når man opdager at pigen ikke er man skrev med? Tror de at man siger " Okay, jeg ville have sex med en dansk, blondine med stor bryster, men du er latina/thai med sort hår og små bryster, men det er fint nok lad os gå i gang?" Hvad kommer efter det? Så dumt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alonzo skrev, 1 time siden:

Helt ærlig. Hvad tænker de alfonser og piger at man gør når man opdager at pigen ikke er man skrev med? Tror de at man siger " Okay, jeg ville have sex med en dansk, blondine med stor bryster, men du er latina/thai med sort hår og små bryster, men det er fint nok lad os gå i gang?" Hvad kommer efter det? Så dumt. 

Jeg synes desværre alt for ofte man læser i anmeldelser herinde at en del gentlemen gør netop det. Altså gennemfører besøget selvom de bliver præsenteret for en kvinde, som slet ikke lever op til det forventede/lovede. 

Rigtig fint at du valgte at stemme med fødderne og gå igen. Hvis alle gjorde det måtte den praksis med falsk reklame jo dø ud før eller siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigstok skrev, for 17 minutter siden:

Jeg synes desværre alt for ofte man læser i anmeldelser herinde at en del gentlemen gør netop det. Altså gennemfører besøget selvom de bliver præsenteret for en kvinde, som slet ikke lever op til det forventede/lovede. 

Rigtig fint at du valgte at stemme med fødderne og gå igen. Hvis alle gjorde det måtte den praksis med falsk reklame jo dø ud før eller siden.

Det er rigtig Bigstok, så længe kunder ikke vender rundt, vil bagmændene altid bruge falske profiler, for at tiltrække kunder til deres piger, jeg synes det er så snyd, også for pigerne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 6 timer siden:

Det er rigtig Bigstok, så længe kunder ikke vender rundt, vil bagmændene altid bruge falske profiler, for at tiltrække kunder til deres piger, jeg synes det er så snyd, også for pigerne 

Det er rigtigt sagt Serviceboy. Der er også høj sandsynlighed for at pigerne ikke ved hvad bagmændene laver for lokke kunder til dem. Så det er snyd og synd for pigerne. Men lad os blive ved med at skride hver gang vi støder på sådanne situationer så vil måske tingene komme til lyset..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg henvendte mig på samme annonce for nogle mdr. siden - og skulle besøge hende på Kirkedammen i Aarhus. Sms-dialogen kørte fint, lige til jeg stod ved opgangsdøren og manglede etagenummeret, som hun havde lovet at sende ved min ankomst. Jeg havde meldt at jeg var ankommet, men fik intet svar. Efter 3 min sendte jeg en rykker, men fortsat intet svar. Efter 3 min yderligere skrev jeg at hun måtte have det godt og kørte derfra. Få minutter efter myldrede det ind med undskyldninger fra hende - samt tilbud om rabat hvis jeg kom tilbage. Jeg skrev at det ville kræve et opkald fra hende (hvilket hun tidligere havde afslået), og så ringede hun faktisk. Sød stemme og virkeligt undskyldende var hun, så jeg vendte om og stod 10 min senere atter ved opgangsdøren. Og så gentog hele Gud & Gokke-showet sig ... hvorpå jeg opgav definitivt. 2 dage senere ankom en lang forklaring, som jeg slettede. Jeg talte givetvis med bagkvinden, som altså (i dette tilfælde) ikke var en mand. 

Redigeret af Peterxxxxxxxxxxxxx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, for 9 timer siden:

Jeg henvendte mig på samme annonce for nogle mdr. siden - og skulle besøge hende på Kirkedammen i Aarhus. Sms-dialogen kørte fint, lige til jeg stod ved opgangsdøren og manglede etagenummeret, som hun havde lovet at sende ved min ankomst. Jeg havde meldt at jeg var ankommet, men fik intet svar. Efter 3 min sendte jeg en rykker, men fortsat intet svar. Efter 3 min yderligere skrev jeg at hun måtte have det godt og kørte derfra. Få minutter efter myldrede det ind med undskyldninger fra hende - samt tilbud om rabat hvis jeg kom tilbage. Jeg skrev at det ville kræve et opkald fra hende (hvilket hun tidligere havde afslået), og så ringede hun faktisk. Sød stemme og virkeligt undskyldende var hun, så jeg vendte om og stod 10 min senere atter ved opgangsdøren. Og så gentog hele Gud & Gokke-showet sig ... hvorpå jeg opgav definitivt. 2 dage senere ankom en lang forklaring, som jeg slettede. Jeg talte givetvis med bagkvinden, som altså (i dette tilfælde) ikke var en mand. 

Samme nummer og samme adresse. Hun afslog mit opkald og ville hellere sms'e. Jeg var nødt til at ringe til hende fem minutter efter ankomst pga manglende svar sms. Så skrev hun at hun var ti minutter forsinket. I kender resten af historien. Men godt at høre at andre har oplevet det samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hade lidt den samme oplevelse, bare uden jeg blev lukket ind. Ankom 10 min tidligere og skrev det til hende. Jeg hade godt regnet med at jeg ikke ville blive lukket ind tideligere end det. Men 2 min efter jeg skrev jeg var kommet skrev hun ''Skriv lige når du er fremme'' og så begynder jeg at tænke der er noget galt men gir det en sidste chance. Så kom den der ''giv mig 10 min skat'' og jeg tænker okay fint. Men efter de 10 min høre jeg aldrig noget fra hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HamDenUngeFister skrev, den 17.2.2024 at 16:58:

Jeg hade lidt den samme oplevelse, bare uden jeg blev lukket ind. Ankom 10 min tidligere og skrev det til hende. Jeg hade godt regnet med at jeg ikke ville blive lukket ind tideligere end det. Men 2 min efter jeg skrev jeg var kommet skrev hun ''Skriv lige når du er fremme'' og så begynder jeg at tænke der er noget galt men gir det en sidste chance. Så kom den der ''giv mig 10 min skat'' og jeg tænker okay fint. Men efter de 10 min høre jeg aldrig noget fra hende igen.

Mærkeligt. Der er en forvirret person bag den skærm. Efter jeg jeg gik ud af lejligheden hørte slet ikke fra hende igen, hvor dagen kom sms'en indenfor to minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...