Hop til indhold
Pigernesven

Frisk pige, 32 på Bosted - nogle erfaringer?

Recommended Posts

Guest henlan

Vil ikke genere hende, da hun muligvis er både sød og rar og seriøs, men hun ser lidt slidt ud.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bosted, men der må gerne komme folk på besøg .. Jeg kommer til at tænke på casper christensen i Klovn hvor han fortæller om da han var sammen med en udviklingshæmmet og han først fandt ud af det da hun sagde "jeg må godt for mor og far" . :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi en gang sidste år. Jeg havde en ganske god oplevelse men vil ikke anbefale et besøg.. vil ikke gå i detaljer i åben forum men hvis man virkelig gerne vil besøge hende og høre mere så send mig en privat besked.

Redigeret af Kiillii

Del dette indlæg

Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 14 timer siden:

Bosted, men der må gerne komme folk på besøg .. Jeg kommer til at tænke på casper christensen i Klovn hvor han fortæller om da han var sammen med en udviklingshæmmet

Det er et psykiatrisk bosted, ikke et bosted for udviklingshæmmede.

Jeg skrev med hende engang, før hun i sin annonce gjorde opmærksom på sine omstændigheder. Da hun forklarede, at hun bor på et psykiatrisk bosted, sprang jeg fra, hvilket selvfølgelig ikke faldt i god jord hos hende.

I øvrigt er den historie med Casper C faktisk ikke kun fra klovn, men også fra hans selvbiografi:

https://www.bt.dk/kendte/casper-christensen-fortaeller-om-sine-vaerste-onenightstands-hun-var-muligvis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DDR
kasplaren skrev, 1 time siden:

Nogen der haft kontakt til hende for nyligt? Skrev til hende idag og har ikke hørt tilbage.

Annoncen kan ikke findes. Vend tilbage til forsiden for at se en liste over aktive annoncer.

Hun fik vel tilbud nok....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kiillii skrev, den 10.2.2024 at 21:29:

Var forbi en gang sidste år. Jeg havde en ganske god oplevelse men vil ikke anbefale et besøg.. vil ikke gå i detaljer i åben forum men hvis man virkelig gerne vil besøge hende og høre mere så send mig en privat besked.

Kan du sende besked, kan ikke skrive til dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jame skrev, for 17 timer siden:

kan ikke skrive til dig 

Du kan først benytte PM, 24 timer efter du er oprettet, og her i skrivende stund er din profil kun 17 timer gammel

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende i sommers og havde en lækker oplevelse..

Hendes kommunikation er lidt langsom og til tider kan være lidt svært at forstå.. 

Hun er bestemt ikk nærig med noget og hun tager godt imod og er dejlig stram 

Hun kan/kunne godt lide at jeg tog ordentligt fat uden at være voldelig, hun sutter også godt og du kan uden problem gagge hende med masser og spyt og savl og hun tilbyder også CIM og COF uden mer betaling 

Jeg gav 1200 kr for 30 min uden og med rimming og det var en dejlig oplevelse 

Hendes værelse/lejlighed kunne godt trænge til en omgang rengøring og tvivler på hun skifter lagn hver gang men hvis du kan se forbi det så var den en dejlig omgang 

Har ihvertfald tænkt mig at besøge hende igen og denne gang med analt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ledelsen skrev, den 1.10.2024 at 01:14:

Besøgte hende i sommers og havde en lækker oplevelse..

Hendes kommunikation er lidt langsom og til tider kan være lidt svært at forstå.. 

Hun er bestemt ikk nærig med noget og hun tager godt imod og er dejlig stram 

Hun kan/kunne godt lide at jeg tog ordentligt fat uden at være voldelig, hun sutter også godt og du kan uden problem gagge hende med masser og spyt og savl og hun tilbyder også CIM og COF uden mer betaling 

Jeg gav 1200 kr for 30 min uden og med rimming og det var en dejlig oplevelse 

Hendes værelse/lejlighed kunne godt trænge til en omgang rengøring og tvivler på hun skifter lagn hver gang men hvis du kan se forbi det så var den en dejlig omgang 

Har ihvertfald tænkt mig at besøge hende igen og denne gang med analt 

Hejsa

jeg har lige to spørgsmål.

1. Hvilket nummer kontaktede du hende på for der er to, det ene er en Lennart der har det, det andet kan jeg ikke finde noget på.

2. Hvordan var hendes hygiejne? 

jeg spørg kun fordi jeg selv godt kunne være frisk på at møde hende, men hygiejne er ret vigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal bruge det der starter med 91 

Hendes hygiejne er helt fin for min smag - hun havde lige været i bad og hun smagte frisk og fint 

Lejligheden er ikke den reneste men selve pigen kan jeg ikke sætte nogen fingre på 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi hos hende og efter min mening er hun lidt en sølle pige og hendes hjem er bestemt ikke rent.

Jeg gav hende de 500 kr af medlidenhed og gik igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnHitler skrev, for 4 timer siden:

Pigen er tydeligvis mentalt handicappet

Det er hun helt sikkert ikke, baseret på den korrespondance, jeg havde med hende. Som jeg har skrevet, er det et psykiatrisk bosted.

Det er en spændende diskussion, hvor de moralske grænser går, når sexsalg generelt tiltrækker mange forskellige slags mennesker - men nok bedre i generel debat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Penk skrev, den 4.10.2024 at 19:30:

Jeg har været forbi hos hende og efter min mening er hun lidt en sølle pige og hendes hjem er bestemt ikke rent.

Jeg gav hende de 500 kr af medlidenhed og gik igen

Det er meget sjældent man hører om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der. Ok kommunikation, men meget af den (lidt lissom annonce teksten). Hun virkede egtl ok troværdig i vores tråd på WA, så jeg accepterede at overføre halvdelen på forhånd på mp efter lange forsikringer.

Ok let at finde. Ret diskret. Virker mere som socialt boligbyggeri end et bosted. Hendes beskrivelse gør det let at komme ind og op i hendes lejlighed uden at blive bemærket.

Lejligheden er med ret få ting og ok ryddelig. Intet lagen på sengen og lidt nusset på badeværelset.

Hurtigt afregnet i cash. Aftalt med gummi. 30 min. Ikke noget forceret. Hun er stille og rolig, åben og ærlig. Vi snakkede og havde det rart sammen. Hun har udfordringer, men er egtl meget bevidst om sin situation. Vi røg et par smøger, og så knaldede vi. Lidt som en gymnasiekæreste.

Hun har en slank, næsten tynd krop. Små bryster. Tynde lår. Ret hot egtl. Hun kysser godt, og uden at overdrive det.

Måske jeg skal besøge hende igen ved lejlighed. Men der er mange skår derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
manglerish skrev, for 15 timer siden:

Er hun ellers til at få fat på og regne med?

Synes du ikke at @StolteP belyser det meget godt??

StolteP skrev, den 27.11.2024 at 21:10:

Hun virkede egtl ok troværdig i vores tråd på WA, så jeg accepterede at overføre halvdelen på forhånd på mp efter lange forsikringer.

StolteP skrev, den 27.11.2024 at 21:10:

Ikke noget forceret. Hun er stille og rolig, åben og ærlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ER sgu lidt specielt. Har i hvert fald ikke prøvet noget lignende før. Men hun skrev altså efter vi havde lavet aftalen om penge. Og så var det at jeg smed nogle hundrede.

Hun holdt sin del af aftalen

Men så skrev hun og spurgte efter vores møde om et lån

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja vil gerne besøge hende igen, for hun er sgu troværdig nok.og helt sikkert sød og lækker.

Men jeg ville nok ikke give hende koden til mit dankort

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tor78dk skrev, for 12 timer siden:

Nogen der har været der for nylig, og bruger i sms'en eller whatsappå?

Har du læst hele tråden her;)?

Der bliver brugt WA, og i hendes annonce opfordre pigen til at der bruges WA, alternativt Telegram

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...