Hop til indhold

Alisa - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der fornyeligt har været forbi Alisa. Ved der er et par få anmeldelser. 
hun ser jo nydelig ud men hvordan er indlevelse og må man generelt prøve lidt mer avanceret stillinger med hende. Kunne måske godt være den lidt “kedelige” type?

link

https://annoncelight.dk/showad/368708

Skrevet
Runetrasmussen skrev, for 54 minutter siden:

Er der slet ikke nogen der har været på besøg hos Alisa?

Jeg har besøgt hende en del gange -hun er virkelig lækker og jeg har prøvet mange stillinger med hende. Hvad mener du med “avanceret stillinger”? 

Skrevet

Jeg har besøgt hende flere gange. Hun er pigen på billederne, og er en mega lækker ung kvinde med en krop der slog mig omkuld. Lækre faste ung pige bryster - slank og flad mave og et ansigt der udstråler varme og på samme tid kæk frækhed..  Sex er lækkert med hende - indlevelse og god tid. 

Hun tilbyder kun få ekstra ting  - jeg ved ikke rigtig hvad du tænker på med "avancerede stillinger" - men vi prøvede naturligvis nogle stillinger. Jeg fik BJ , og det var totalt roligt, dybt som jeg kan lide og resten var uovertruffent. 

Men skriv og spørg hvad hun er til ...

Skrevet

Jeg har besøgt hende for nogen tid siden flere gange i Aalborg, men nu var jeg så heldig, at hun tog en 2 dags trip til Frederikshavn

Dejligt at møde en gp'er der svarer til annoncen, hun ser efter min mening endda bedre live end på billederne

Blev mødt med et smil og havde helt glemt hvor lækker hun er: slank, dejlige små bryster og nu med en lille dusk ovenover grotten.

Hun opfyldte til fulde hvad vi havde aftalt og jeg gik tilfreds derfra og hvis hun kommer tilbage, så er det klart genbesøg fra min side

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.