Hop til indhold
newdaddy

Sugarlegs - Simone midtjylland

Recommended Posts

Hej. Jeg er ny i SD-verdnen og må lige høre hvad i mener inden jeg tager springet videre.

Har nogen erfaring med Simone? Brugernavn: sugarlegs ?

Fornemmer lidt at hun er lidt "hard to get" og ikke har været sammen med ret mange indenfor SD. Men hun virker virkelig sød og ægte. Nogen der har haft skrevet med hende, eller besøgt hende?

Andre fra midtjylland der kan anbefales, som er søde og ægte og ikke "kom og forsvind typen" der spreder benene for alle og enhver?

Del dette indlæg


Link til indlæg
newdaddy skrev, for 52 minutter siden:

Hej. Jeg er ny i SD-verdnen og må lige høre hvad i mener inden jeg tager springet videre.

Har nogen erfaring med Simone? Brugernavn: sugarlegs ?

Fornemmer lidt at hun er lidt "hard to get" og ikke har været sammen med ret mange indenfor SD. Men hun virker virkelig sød og ægte. Nogen der har haft skrevet med hende, eller besøgt hende?

Andre fra midtjylland der kan anbefales, som er søde og ægte og ikke "kom og forsvind typen" der spreder benene for alle og enhver?

Jeg var i en længere dialog med hende, og vi kom ret langt. Vi blev dog uenige om prisen, som var ca. 2 x hvad jeg vil give. Hun sagde at det kun skulle være prisen 1 og måske 2 gang - og så en meget mere fornuftig pris ved faste aftaler. Takkede dog pænt nej. Følte mig usikker på om det nogensinde ville blive 2,3 eller 4 gang til den fornuftige pris ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smedesvenden skrev, 1 time siden:

Er hun væk igen ? Finder hende ikke her da 

Kan heller ikke finde en profil med det navn

Men ingen gidet sætte det ind. Kun brokke sig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dracule1973 skrev, den 10.2.2024 at 15:49:

Jeg var i en længere dialog med hende, og vi kom ret langt. Vi blev dog uenige om prisen, som var ca. 2 x hvad jeg vil give. Hun sagde at det kun skulle være prisen 1 og måske 2 gang - og så en meget mere fornuftig pris ved faste aftaler. Takkede dog pænt nej. Følte mig usikker på om det nogensinde ville blive 2,3 eller 4 gang til den fornuftige pris ;)

Tak for svar. :)Hun virker dog virkelig super dejlig og penge for mig er ikke et problem.

Men hvordan er hun? Har du set hendes krop? Stemmer det overens med billeder? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv haft ses med hende flere gange. Fast. Over 5 måneder. Hun er helt fantastisk. Og ret vild! Haha. Mit livs bedste oplevelse uden tvivl. Jeg ved at hun så 1 eller 2 udover mig, som også var fast. Hun var meget åben omkring sin anden/sine andre. Egentlig generelt meget åben om sit liv, som gjorde det meget ægte og personligt. Hun er rigtig nem at omgås og snakke med, og hun er også sjov og utroligt smuk. 

Hun er super velplejet og har en naturlig krop. Der er lidt at holde i og holde om. Helt vildt fræk! Men du har ret. Hun er lidt svær at få, så man skal ville det. Tilgengæld lidt ærgerligt at hun har børn, som jo begrænser en med hensyn til besøg, og derudover skal du have tid til mange lange beskeder. Haha. 

Helt klart en anbefaling hvis du ønsker forelskelse, kemi, og sommerfugle i maven. Men for besværligt og for dyrt til en engangsoplevelse.

 - Thomas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes krop er fin. Ikke stram og fit, men blød og dejlig. 

-Thomas 

newdaddy skrev, for 24 minutter siden:

Tak for svar. :)Hun virker dog virkelig super dejlig og penge for mig er ikke et problem.

Men hvordan er hun? Har du set hendes krop? Stemmer det overens med billeder? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas90 skrev, for 1 time siden:

Jeg har selv haft ses med hende flere gange. Fast. Over 5 måneder. Hun er helt fantastisk. Og ret vild! Haha. Mit livs bedste oplevelse uden tvivl. Jeg ved at hun så 1 eller 2 udover mig, som også var fast. Hun var meget åben omkring sin anden/sine andre. Egentlig generelt meget åben om sit liv, som gjorde det meget ægte og personligt. Hun er rigtig nem at omgås og snakke med, og hun er også sjov og utroligt smuk. 

Hun er super velplejet og har en naturlig krop. Der er lidt at holde i og holde om. Helt vildt fræk! Men du har ret. Hun er lidt svær at få, så man skal ville det. Tilgengæld lidt ærgerligt at hun har børn, som jo begrænser en med hensyn til besøg, og derudover skal du have tid til mange lange beskeder. Haha. 

Helt klart en anbefaling hvis du ønsker forelskelse, kemi, og sommerfugle i maven. Men for besværligt og for dyrt til en engangsoplevelse.

 - Thomas

Fedt. Tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 27 minutter siden:

Wauw!Endnu en rookie der anbefaler.Kom nu ind i kampen!

Oprerttet igår!!

Ligesom tomas90

 

Hun har to fans )

Redigeret af sugermand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, oprette lørdag for at skrive at 3-5k er normal pris, og skrive en positiv anmeldelse af sugarlegs.

Til generel info: 3-5k er IKKE normal pris pt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 13 timer siden:

Wauw!Endnu en rookie der anbefaler.Kom nu ind i kampen!

Oprerttet igår!!

Rookie? Det ved jeg ikke hvad er. Jeg spurgte bare efter folks erfaringer med hende. Kan se der er lavet et opslag tidligere også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...