Hop til indhold
Servciesboy

Thai Eva Hobro og Thai Sara i Løgstør

Recommended Posts

Hej med jer undskyld den rodet overskrift, men jeg ved ikke helt, hvad jeg skal kalde denne anmeldelse !

Jeg havde fri i onsdags, og ville gerne have taget trykket, prøvede Frækt møde ved Randers, link behøves vist ikke, men hun er min fortrukne GP i tiden, men jeg kunne over 2 dage ikke få kontakt med hende, så der skulle findes en anden løsning, jeg fandt 40 årig Eva i Hobro.

Lidt sms frem og tilbage fik jeg denne fra hende:

image.thumb.jpg.60987f58f6aea0f26f92b61afbccaaa7.jpg

 

https://annoncelight.dk/showad/377356

 

det så fint ud, så ud til jeg kunne få massage og sex i 60 min for 1000 kr, hun bor ikke særlig diskret -dør lige ud til Gågaden, vel indenfor kan jeg se hun ligner ikke foto og er nok 50+, lille og bred, hun viste mig ind til massage briksen, men jeg havde jo bestilt sex, og spurgte på det- men nej detgjorde hun ikke i !!! What, jeg viste hende SMs,en og så sagde hun,” det er min chef” , så vendte jeg rundt og sagde, hun kunne hilse chefen og sige, jeg synes han er en platugle.

ude i bilen igen efte 3 min sad jeg og tænkte lidt over situationen, og skrev til Chefen dette:

image.thumb.jpg.576578e804ace08cf5437ba36ecc77b1.jpg

Så skulle der fondens en anden løsning, jeg havde været i bad og spist en blå, så jeg havde Bam i baghånden, men efter 2 timer kom jeg ikke længere med hende, inden adresse eller andet:

https://annoncelight.dk/showad/385183

Så kiggede jeg på Sara ved Løgstør:

https://annoncelight.dk/showad/386567

Hun var hurtig og jeg fik en fin prs 800/30 min incl super, ved ankomsten ved et kendt bollehus tæt på kroen kom jeg ind til Sara, hun er en sød og rar lille pige, foto ligner, jeg havde en 1000kr seddel og hun ville give tilbage, men jeg fik tiden udvidet lidt i stedet. Jeg kom lige fra badet men skulle lige have vasket dillen igen, og så kom vi ind i bollerummet.

Så skete der noget som jeg ikke har hørt før, hun sætter på sengekanten og sutter min pik, og pludselig siger hun, nu skal du bare sige hvordan du gerne vil have jeg sutter dig! Sådan det kan servicesboy lide, så hun gjorde ligesom Mette fra frækt møde gørhttps://annoncelight.dk/showad/338940

efter lidt tid lå jeg oven på hende, og vi kyssede dejligt og jeg sumpede med pikke tæt på fissen, altså stødte mod fissen, men ikke indenfor, det var dejligt.

Så skiftede vi stilling hun lå mellem mine ben og suttede min pik så lækkert, jeg trak hende op og vi lå og kyssede, men pikke gned sig på hendes lille behåret fisse, og vupti så røg den indenfor , ikke bare hovedet men helle pikken, uha hvor dejligt og ligge der med pikken oppe i en lille snæver thaifisse, mens jeg blev rigtig kysset, vi sluttede med lidt superfransk igen og til slut en lille håndtrold, med masser af olie, det kan jeg godt lide

til slut lidt massage på ryggen, en dejlig oplevelse.

Kommer jeg igen ja da, jeg snakkede lidt med hende om, at hun gerne vil med på Fu lin i Hobro, det er en thai restaurant, 

God weekend til jer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, 1 time siden:

 

Hej Serviceboy

Tak for en fin anmeldelse - med meget info

Sara -  Er hun thai - Spørger for det er ikke så tydeligt på billeder?

OG behåret skriver du - er hun virkelig behåret? og er det lidt eller meget? Trimmet eller fuld behåring?

 

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, 1 time siden:

Hej Serviceboy

Tak for en fin anmeldelse - med meget info

Sara -  Er hun thai - Spørger for det er ikke så tydeligt på billeder?

OG behåret skriver du - er hun virkelig behåret? og er det lidt eller meget? Trimmet eller fuld behåring?

 

Tak

Hejsa

Sara er thai, men i den lyse ende, hendes bryster er fixet, men hun har nogle dejlige brystvorter, og vigtigst af alt for mig er, at hun er berøringsvenlig, og dejligt at være sammen med 

Og hun er bare trimmet, ingen måtte

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, 1 time siden:

Tak for beskrivelsen 

Holder Sara til ca 15 km syd for Løgstør ?

Hejsa

Sara er meget hurtig til, at give dig adressen, det er vist ikke god kodex, at jeg kommer nærmere hendes bopæl end jeg har gjort

15 km fra eller til når vi er ude og køre efter fisse, betyder vel ikke så meget

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 2 timer siden:

Tak for den gode anmeldelse @Servciesboy

Hvor er det skønt at en dårlig start, ender med en happy ending ;) som i en god film :D

Ja detvar sgu rart med lidt medvind 

Del dette indlæg


Link til indlæg
A Kjeldsen skrev, for 5 timer siden:

Men hun er et rigtigt godt valg. Hun gør bare alt for hendes kunder er til fredse. Jeg tror jeg skal aflæse visit igen i dag.

Ja hun er bare sød

er der nogen der ved, hvorfor min anmeldelse er forsvunden fra den åbne side?
når jeg er inde og kiggge er mit indlæg markeret med  en stjerne 

knus og go weekend til jer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 5 minutter siden:

hvorfor min anmeldelse er forsvunden fra den åbne side?

Hvad mener du med " den åbne side " ?

Stjernen er der fordi du selv har skrevet i tråden ...

 

Redigeret af Vendelboen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 5 minutter siden:

når jeg er inde og kiggge er mit indlæg markeret med  en stjerne 

Tråd markeret med en stjerne betyder at du har kommenteret I tråden. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 7 minutter siden:

Hvad mener du med " den åbne side " ?

Stjernen er der fordi du selv har skrevet i tråden ...

 

Når jeg skroller alle anmeldelser igennem kan jeg ikke finde opslaget 

men nå jeg søger på Thai Hobro kommer det frem

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Serviceboy

Du skal kigge under "Anmeldelser af thaimassage og thaipiger i Jylland".

Så godt du havde lavet anmeldelsen under "Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland", men tror den er blevet flyttet af administratoren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nybegynder6 skrev, for 3 timer siden:

@Serviceboy

Du skal kigge under "Anmeldelser af thaimassage og thaipiger i Jylland".

Så godt du havde lavet anmeldelsen under "Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland", men tror den er blevet flyttet af administratoren.

Ok, tak for svar, det havde jeg ikke tænkt på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...