Hop til indhold

Recommended Posts

Ingen annoncer jeg har set, men en hjemmeside https://thailannawellness.dk/

Lavede en drop in og blev modtaget af Bam, som er en vældig nydelig kvinde på måske 40.

Sted: flere rum, jeg fik et til den trange side, men god indretning: Briks med hul til ansigt og virkelig vellykket belysning, som virker spa/wellness-agtig. Man får et stempelkort, der lover en gratis time, når man har betalt 5, dvs 17% rabat. Det er en klassisk thaibutik med skilt på fortov og facade dog almindeligt papirskilt og ikke blinkende lys, der annoncerer "'OPEN".

Bad om "hot oil" som står på hjemmesidens prisliste, men det havde de ikke. Om det slet ikke tilbydes eller om det bare kræver reservation, ved jeg ikke. Så blev det medium oliemassage. Blev i øvrigt præsenteret for en bakke med et udvalg af drikkevarer, bl.a. vand og sodavand.

Syntes massagen var lidt til den bløde side - der var ikke så meget opmærksomhed til mine problemområder. Dog var grundteknikken rigtig god. Den del var overstået på ca 40 min og så fik jeg tilbudt "tanta" for resten, og jeg skulle "ikke betale ekstra". Jeg tror det svarer til "golden hand" i prislisten. Det var fint nok, men da jeg er lidt kilden også lidt en blandet oplevelse af afslappet nydelse og ufrivillige spjæt.

Alt i alt en blød mellemvare-oplevelse med gode og mindre gode elementer.

De modtager Mobile Pay, hvilket mange thaibutikker vist har udfordringer med - især hvis de har annoncer visse steder, fordi Mobile Pay er lidt til den snerpede side i deres politik. Det er sikkert vigtigt for dem ikke at komme i klemme på den front.

Hvis jeg kommer igen, vil jeg nok være mere omhyggelig med at bede om lidt hårdere massage med særligt hensyn til mine myoser. Jeg tror Bam ville kunne matche mine behov på den front bedre. Selvom pladsen er lidt trang var jeg glad for den afslappede stemning i indretningen, der passede godt til mit behov for "wellness".

Da jeg gik bad både hun og butiksbestyreren mig endelig komme igen. Bestyreren fremhævede, at de har "flere piger" der masserer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DDR
atmos skrev, for 2 timer siden:

Gad vide om det er Bam, der i sin tid var hos Alice i Virum. Hun er godt nok savnet….

Nu har Bebop ikke svaret, selv om han har været online en stor del af tiden siden dette indlæg, så jeg forsøger: Nej det tror jeg ikke, jeg har snakket en del med Bam hos Lanna og ud fra hendes "livshistorie" kan det ikke være den samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DDR skrev, Lige nu:

Nu har Bebop ikke svaret, selv om han har været online

Det er nu bare fordi jeg ikke kan svare, da jeg aldrig har været på stedet i Virum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...