Hop til indhold
Stevie

Camilla Guldborg

Recommended Posts

Så drenge er der en tur i hjernens kartotek af dejlige GP man mødt og bollet. Min første GP var en små dejlige pige ved navn Camilla Guldborg…så sød, så sexed, så smuk.

Første gang med en GP er en nervøs oplevelse. Finde adressen, det korrekte etage og dør. Banke på og håbe at man er det riktige sted.

En ældre dame åbner og spør til hvem jeg skal besøge. Blir vist in i et værelse men der er ikke nogen pige til sted. Men så, døren åbnes og der er Camilla. Et pænt godaften og så kommer vi at side på sængen og får os en sluder. Camilla kan dog godt mærke at det er min første tur med en GP. Men hun var så søde og det hele gil da helt fint.

Så kom jeg sammen med hende over 6 dejlige månader men så *puff* så var hun ikke mer. Øv øv øv…

Men sådan er det jo nu en gang. Man finder en super dejlig pige og har en fin kemi. Så en stykke tid er man i syvende himmel. Også *wham* får man sig en overraskelse man ikke har bedt om og så skal der ud og findes en ny pige at bygge en venskab til.

Er det nogen der kan huske hende, Camilla Guldborg? Eller hvad er er erfaring fra den første gang i kom sammen med en GP?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husker fint Camilla - lækker empatisk kvinde og monster sexy, hun har en fin god solid civil karierre uden for denne verden - meen vi “ramler da ind i hilanden ind i mellem, desværre er hun mande meget tro :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stevie skrev, for 2 timer siden:

Eller hvad er er erfaring fra den første gang i kom sammen med en GP?

Velkommen til

Hvis du ønsker at høre om andres 1.ste gang, så skal du nok oprette en tråd i det underforum der hedder "Hyggesnak", og ikke i "Anmeldelser"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, den 10.2.2024 at 13:39:

Velkommen til

Hvis du ønsker at høre om andres 1.ste gang, så skal du nok oprette en tråd i det underforum der hedder "Hyggesnak", og ikke i "Anmeldelser"

OK, jeg er ny her og skal finde ud af hvordan og hvorledes…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...