Hop til indhold

Recommended Posts

Denne pige har flotte billeder, som er af hende, men det er noget andet, når tøjet kommer af.

Hun leverer ikke de aftalte ydelser, som der er betalt ekstra for, og spurgt til flere gange inden på sms. Der er intet som helst GFE i det med hende, selvom det står i annoncen.

Hun gider simpelthen på at levere en bare nogenlunde tur til manden. Og jeg er nødt til at sige, at hvis man ikke lige har dagen som GP, så skal man sku lade være med at tage i mod. Helt som i andre brancher, skal man levere den annoncerede og forventede 'vare'. Andet kan man sku ikke være bekendt.

https://annoncelight.dk/showad/382500

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 3 timer siden:

Denne pige har flotte billeder, som er af hende, men det er noget andet, når tøjet kommer af.

Hun leverer ikke de aftalte ydelser, som der er betalt ekstra for, og spurgt til flere gange inden på sms. Der er intet som helst GFE i det med hende, selvom det står i annoncen.

Hun gider simpelthen på at levere en bare nogenlunde tur til manden. Og jeg er nødt til at sige, at hvis man ikke lige har dagen som GP, så skal man sku lade være med at tage i mod. Helt som i andre brancher, skal man levere den annoncerede og forventede 'vare'. Andet kan man sku ikke være bekendt.

https://annoncelight.dk/showad/382500

 

Tak Joey Joe Joe. 

Hun er hermed definitivt slettet af listen over potentielle besøg.......

"Vi" skal møde op tid tiden, vaskes hjemmefra og så videre, og så skal der sgu også leveres tilbage i forhold til det man annoncerer med......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig Joey Joe Joes oplevelse.

Jeg besøgte hende da hun var i Viby ved Aarhus. Hun ser virkelig sød ud på hendes billeder og de er af hende og opdateret. Hun har en særdeles velsiddende bagdel der har set flere ture i et fitness center og den er lige så dejlig at røre ved som den ser ud. Brysterne har fået hjælp og jeg kunne tydeligt mærke implantaterne. Ikke så tiltrækkende.

Jeg tog 30 min for 800 og ville gerne starte ud med massage. Hun havde ingen olie selv om hun annoncere med massage og nuru? Så det eneste der blev taget i brug var en creme. :( Massagen var dårlig. Det eneste der blev arbejdet på var det øverste af min ryg og skuldre. Efter 5 min var det tydeligt at det ikke ville blive bedere, så jeg spurgte hende om jeg kunne få lov til at give hende noget massage. Det måtte jeg gerne og startede på bagsiden. Efter lidt tid fik jeg hende vendt om og begyndte på forsiden.

Jeg lagde mærke til at hun virkede som om hun var ved at gå lidt i panik. Øjnene kørte fra side til side og nogle gange fikserede de på loftet og var åbne konstant. Ikke noget med at lukke øjnene og nyde processen. Jeg fortolker det som om at hun ikke har lyst til at lave det hun laver, men kun er der for at få nogle nemme penge.

Efter ca 10 min med det indså jeg at der ikke var noget at gøre, smækkede et kondom på og brugte resten af tiden oven på hende indtil alarmen på hendes telefon startede. Ja, hun sætter timeren på hendes telefon så man ikke går over tid.

Alt i alt en medium til lav oplevelse.

Ingen chance for gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...