Hop til indhold

Recommended Posts

I dag skulle jeg besøg @Eva Nadine i en af hendes andre kasketter nemlig som lingam massør. Jeg har før haft fornøjelsen i @Babseparadis og @Sexy Event Club.

Jeg blev mødt af en glad og smilende Eva som altid, og efter en hurtig skyller blev det tid til selve lingam. Da jeg aldrig har prøvet dette før var jeg lidt spændt. Som nævnt ovenfor har jeg mødt Eva i en rolle hvor jeg både skulle yde og nyde, nu var der fokus på kun det sidst. 
Vi startede med en krammer for lige at slappe af inden jeg lagde mig på biksen, hvor jeg startede på maven. Så gik Eva ellers i gang mens hun hele tiden forklarede hvad hun gjorde. Derefter var det tid til at komme om på ryggen, og Eva gik ellers i gang med sin dejlige lingam på ”lille” Swarley, som lynhurtig blev voksen:rolleyes:. Og hele tiden med fokus på mig mens hun forklarede hvad hun gjorde og med min hånd på hendes dejlig røv. Jeg fik også undervejs i forløbet hendes dejlig bryster i hovedet:). Lige før det blev tid til klimaks fik jeg lige lov til at gramse på hendes bryster. Da det blev tid til at komme skal jeg love for det var intens, hun ved virkelig hvordan min pik skulle behandles og det var en helt anden orgasme end jeg har prøvet før med en god ladning på hendes bryster.:D Jeg var lige nødt til at sunde mig efterfølgende inden jeg rejste mig , da det summede lidt i hele kroppen.  
Efter en ny skyller var der lige tid til en kop kaffe og en snak om hendes andre projekter inden tiden var gået.

Jeg er imponeret så meget hun ved om pikken og dens virkemåde som hun forklarede undervejs i massagen. 

Jeg vil sige at jeg har nydt hvergang Eva har formået at få mig til at komme men oplevelserne af dette har været dejlige på hver sin måde og jeg kommer helt sikkert til at opleve dem igen i fremtiden, da jeg ikke er færdig med at besøg Eva til enten Lingam eller en af de andre kasketter hun har.:wub:.

Jeg kan varmt anbefale hendes Lingam, hvis man ønsker en intens eksplosiv orgasme.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...