Hop til indhold
ppd

Skufferne i danskernes soveværelser bugner med dildoer og andet sexlegetøj

Recommended Posts

 

Danskerne er tilsyneladende helt pjattede med sexlegetøj.

En undersøgelse viser, at befolkningen i de nordiske lande har mere sexlegetøj end briter og franskmænd.

"Vi må erkende, at det er helt normalt – især set ud fra kvindens anatomi, hvor det kun er 30% af kvinderne, der kan få en orgasme udelukkende ved penetrationssamleje, siger Cathrine Katzmann.

Hun forklarer, at flere har erkendt, at sexlegetøj er en normal ting i et parforhold, og at sexlegetøj generelt ikke ses som "en konkurrent" i parforholdet.

Studiet viser også, at der er en sammenhæng mellem øget seksuel tilfredshed og ens tilfredshed med parforholdet og livet generelt. Men ud fra det kan man ikke konkludere, at der bare skal endnu mere sexlegetøj i skuffen, hvis man vil være lykkelig.

"I virkeligheden er det nok dem, der har en god kommunikation og en vis grad af seksuel nydelse og tilfredshed i parforholdet, der har sandsynlighed for at bruge sexlegetøj. De oplevelser, man får med sig selv og med sin partner, styrker ens seksuelle tilfredshed og ens parforhold, og det er nok sådan, det hænger sammen"

https://www.dr.dk/nyheder/indland/skufferne-i-danskernes-sovevaerelser-bugner-med-dildoer-og-andet-sexlegetoej

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sq ikke i soveværelset her på matriklen!:blink::huh:

Kan måske være det er fordi vores sengeborde er med låger, at den slags ikke har fundet vej til dem?!? Må fluks få købt nogle med skuffer, måske det kan hjælpe på det … :rolleyes::D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er overrasket over den fremgang, jeg var overbevist om, at generationer yngre end mig (59 år), dyrkede det intime mindre.

Jeg var sikker på mobilen havde taget over, så tiden til det intime ikke var tilstede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

bolleveninderne elsker det, en tyk dildo i fissen imens klitten bliver slikket eller dildo i enten fisse eller mås imens pikken er i den anden hul :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 11 timer siden:

En undersøgelse viser, at befolkningen i de nordiske lande har mere sexlegetøj end briter og franskmænd

Ud fra det, kan man konkludere at briterne og franskmændene  får mere fisse end os danskere :o:unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...