Dario 19 Skrevet 28. Januar, 2014 Jeg har besøgt Yully og det var en ren oplevelse med fuld valuta for pengene.Hun er kønnere end på billederne og rigtig sød.100% indlevelse og bestemt anbefalingsværdig hvis man er til tynde piger med små ung pigeformer.Det er en af dem vi skal passe på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 28. Januar, 2014 hvis hun er kønnere end på billeder hvorfor har du så ikke et link så vi kan se hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
duderbo 8 Skrevet 28. Januar, 2014 Fedt kan du uddybe det lidt mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
duderbo 8 Skrevet 28. Januar, 2014 http://side6.dk/resultatside/?q=5765 tror jeg kan hjælpe med et link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dario 19 Skrevet 28. Januar, 2014 Jeg er ikke til lange beskrivelser men hvis jeg siger at man for 100% valuta for pengene så er alt som det skal være.Så rigtig god fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 28. Januar, 2014 (edited) kyssede hun? Redigeret 28. Januar, 2014 af gerog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 28. Januar, 2014 Dario, Tak for at dele, så får vi alle det bedste af det hele her lige lidt spørgsmål? Er hun stram og glat, eller det modsatte? Kan hun stramme underlivet ? Er skamlæberne store eller små, den flabrende eller den glatte model? Giver hun det helt dybe blow og hvis er det mega med eller uden slug? Luke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hygge2 178 Skrevet 28. Januar, 2014 Er hun stram og glat, eller det modsatte? Kan hun stramme underlivet ? Er skamlæberne store eller små, den flabrende eller den glatte model? Wtf?! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dario 19 Skrevet 29. Januar, 2014 Hele oplevelsen er GFE.Kysser, jaStram, jaGlat, jaSkamlæber, små og mellemtingDybe blow, jaMega koster ekstraSlug?Håber dette er fyldestgørende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg