Hop til indhold
Bunny Baby

Webcam eller chattetjenester DK?

Recommended Posts

Hei dere, bare et spørsmål: Finnes det et sted der man kan chatte og gå inn i private rom med webcam? Her i danmark....Eller er alle tjenester lang verifikasjon og betalte? 

Kjedet meg bare litt før jeg skal på middag i kveld nemlig :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

 

superchat?

Redigeret af Funktionæren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bunny Baby skrev, 1 time siden:

Hei dere, bare et spørsmål: Finnes det et sted der man kan chatte og gå inn i private rom med webcam? Her i danmark....Eller er alle tjenester lang verifikasjon og betalte? 

Kjedet meg bare litt før jeg skal på middag i kveld nemlig :P 

skal det være noget du bliver betalt for eller bare for at hygge selv?

tror scor har noget webcam mulighed eller kan du jo bare finde en tilfældig chat og så gå på skype eller sådan noget med den du vil chatte med. det med betaling kan man jo bare gøre via mobileay eller paypal

Funktionæren skrev, for 27 minutter siden:

 

superchat?

ja som mødested og så på skype eller kik til cam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bunny Baby skrev, for 6 timer siden:

Hei dere, bare et spørsmål: Finnes det et sted der man kan chatte og gå inn i private rom med webcam? Her i danmark....Eller er alle tjenester lang verifikasjon og betalte? 

Kjedet meg bare litt før jeg skal på middag i kveld nemlig :P 

Alle tjenester hvor du tjener penge, skal du verificere dig ❤️ men xhamster kan jeg personligt foreslå. Det gode ved xhamster er at du kan fjerne lande som du ikke vil have ser dit indhold :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Miley_for_pleasure skrev, for 17 timer siden:

Alle tjenester hvor du tjener penge, skal du verificere dig ❤️ men xhamster kan jeg personligt foreslå. Det gode ved xhamster er at du kan fjerne lande som du ikke vil have ser dit indhold :) 

du er godt klar over at det slet ikke holder stik med lande-udlukkelser?

de fleste der ser camshows bruger enten en vpn eller tor for at indgå at konen eller chefen kan se hvilke sider man har kigget på. og der er altså mange der har luret at danske piger forsøger at udelukke danskere fra deres show så de bruger også enten vpn eller tor. så tror hjemmesiden at de er fra andre lande og så kan de jo sagtens se pigens show selvom hun har udelukket danske brugere.

du skal nok regne med at 80% af danskerne går direkte efter danske piger på de der store sider så det med at det er det gode ved xhamster er altså ikke rigtigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prince of Perversion skrev, for 2 timer siden:

du er godt klar over at det slet ikke holder stik med lande-udlukkelser?

de fleste der ser camshows bruger enten en vpn eller tor for at indgå at konen eller chefen kan se hvilke sider man har kigget på. og der er altså mange der har luret at danske piger forsøger at udelukke danskere fra deres show så de bruger også enten vpn eller tor. så tror hjemmesiden at de er fra andre lande og så kan de jo sagtens se pigens show selvom hun har udelukket danske brugere.

du skal nok regne med at 80% af danskerne går direkte efter danske piger på de der store sider så det med at det er det gode ved xhamster er altså ikke rigtigt

Det var “jeg nok ikke klar over” nej , ellers havde jeg nok ikke foreslået kvinden det skal du se 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bunny Baby skrev, for 50 minutter siden:

Det var kun for egen hygge :P Men da skal jeg sjekk litt rundt :))) takker for tips <3 

Ellers skriver du bare til mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Miley_for_pleasure skrev, for 8 minutter siden:

Det var “jeg nok ikke klar over” nej , ellers havde jeg nok ikke foreslået kvinden det skal du se 

sorry var ikke ment som en fornærmelse. troede bare at det var allemandsviden især for dem der arbejder med den slags.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...