Hop til indhold

Recommended Posts

Har ikke selv besøgt hende, men hun har fået gode anmeldelser her på eroguide, så nok reelt nok. Hun har ikke brug for reklame.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 49 minutter siden:

Reklameindslag?

Mon ikke den er god nok, hun har kun fået gode anmeldelser, så hvorfor skulle det være reklame.

hun er en sindsyg sød pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter1000 skrev, 1 time siden:

Haven't visited her myself, but she's got good reviews here on eroguide, so probably real enough. She doesn't need advertising.

Hi! As you can see, I have reviews. If a new user leaves a good review, it's the girl who writes about her (not the case, as you can see, it's not the only review I have). I don't need more publicity.

You can take your time and visit me if you want, and then you can convince yourself.

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=383135&search_and_or=or

Screenshot_20240210-104552_Chrome.jpg

Screenshot_20240210-104610_Chrome.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun må tydeligvis have så meget at lave, at hun ikke behøver at svare alle. 

Har sms’et til hende gennem en hel uge nu for at få en aftale i stand, men hun har ikke besvaret en eneste af mine henvendelser. 

Og ja - jeg har tjekket, om det er det nummer hun angiver i annoncen, som jeg har skrevet til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Montesquieu skrev, for 15 minutter siden:

Hun må tydeligvis have så meget at lave, at hun ikke behøver at svare alle. 

Har sms’et til hende gennem en hel uge nu for at få en aftale i stand, men hun har ikke besvaret en eneste af mine henvendelser. 

Og ja - jeg har tjekket, om det er det nummer hun angiver i annoncen, som jeg har skrevet til. 

Hi! 

I am very sorry that I did not manage to answer you.  But you probably wrote at a time when I was busy and if 1 or 2 hours pass since you wrote to me, I don't send a message because I don't want to "bother".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Best.Gfe skrev, for 10 minutter siden:

Hi! 

I am very sorry that I did not manage to answer you.  But you probably wrote at a time when I was busy and if 1 or 2 hours pass since you wrote to me, I don't send a message because I don't want to "bother".

Thank you so much for answering my comment. 

That may clarify why I never received a response from you. 

Also, I fully applaud your respectful considerations of not “bothering” costumers, if their message is “old”.

I do hope I will manage to catch you, when you are not busy. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 4 timer siden:

Mon ikke den er god nok, hun har kun fået gode anmeldelser, så hvorfor skulle det være reklame.

hun er en sindsyg sød pige

Fordi det er en intetsigende anmeldes af et nyt medlem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite wrote, 2 hours ago:

Because it's a mixed review by a new member.

 

I have been working in Denmark since 2021, I think I had time to understand how eroguide.dk and reviews work. I'm not here for a week or two, I live here. I care a lot about my image and if you had spent at least 15 minutes with me you would have realized what kind of person I am. I understand and respect your point of view.

Redigeret af Best.Gfe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 8 timer siden:

Fordi det er en intetsigende anmeldes af et nyt medlem.

Mere acceptabelt end intetsigende kommentarer fra erfarne medlemmer :D 
Hvis du aldrig har mødt Michelle, så forstår jeg din skepsis, men det retfærdiggør ikke en mistænkeliggørelse af hverken anmelder eller pigen.

@Best.Gfe er, som alle hendes andre anmeldelser fortæller, i klasse for sig selv både i form af services og personlighed, så der er ingen grund til at tvivle på OPs ord - også selv om anmeldelsen er kort og uden lange beskrivelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 19 timer siden:

Fordi det er en intetsigende anmeldes af et nyt medlem.

 

Måske er det fordi jeg ikke behøver at skrive mere. 

Hendes arbejde taler for sig selv og længere er den ikke. 

Best regards The Gentlemen/lffyn 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Montesquieu skrev, for 22 timer siden:

Hun må tydeligvis have så meget at lave, at hun ikke behøver at svare alle. 

Har sms’et til hende gennem en hel uge nu for at få en aftale i stand, men hun har ikke besvaret en eneste af mine henvendelser. 

Og ja - jeg har tjekket, om det er det nummer hun angiver i annoncen, som jeg har skrevet til. 

Det samme her...:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

God aften.

jeg vil rigtig gerne lave en aftale med hende i morgen.

https://annoncelight.dk/showad/383135

men jeg syndes hun er ret svær at få i talt.

jeg har forsøge at SMS’e med uden helt.

kan i andre heller ikke komme i kontakt med hende?

hvis i kan må i gerne hele erfaringer.

 

god jagt der ude!

og god aften!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg syndes de fleste piger er ret gode til at svare på SMS.

jeg har heller ikke kunne komme i gennem i en uges tid!

 

jeg har også oprettet tråden her i efterlyst, tænkte den passede bedre der bare lige info.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...