Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved ikke om det er det rette underforum men det var det der gav mest mening i forhold til min tråd nu der stod noget med advarsler omkring klinikker.. 

Jeg vil gerne advarer piger om at booke sig ind i Ørstedsgade og i Billesgade i Odense da tossen der ejer stedet er forvirret, useriøs og truende i beskeder hvis man gå ham på klingen med de fejl han laver.. Han vil egentlig bare gerne have lejen og så kan man ellers sejle i egen (knap så våde:P) sø når vandet bliver lukket på stedet imens man har vagt.. Han aflyser samtidig dine vagter dagen før eller natten før du skal være der fordi han er så grådig at han overbooker stederne.. Han har kostet mig rigtig mange penge pga først manglende vand på stedet og derefter 2 aflyste vagter.. 

Han har en bruger herinde og kan derfor finde på at kontakte jer af sig selv men i må ikke stole på at han er seriøs.. Bliver du pissed pga han laver rod i dine vagter og giver svar på tiltale så få du trusler tilbage.. 

 

Måske man som gæst har mere forståelse for at vi piger vælger de steder vi vælger selvom de måske så ikke lever op til standart fordi ellers er det sådan noget crap man risikerer at skulle deale med.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg påpeger lige her at jeg tidligere har forsvaret stedet i Ørstedsgade.. Der var situationen imellem udlejer og jeg helt anderledes og vores aftaler blev overholdt.. Jeg tilgav at der ikke var vand den første vagt og hviskede tavlen ren og valgte derfor at støtte op om stedet.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...