Hop til indhold
gerog

Tiffany Diamond - Pussy Galores

Recommended Posts

Så fik jeg langt om længe besøgt den skønne eksotiske Tiffany hos Pussy Galores. 

 

Jeg havde lige været til et forretningsmøde på Frederiksberg, og var blevet liderlig efter at have stirrede lidt for meget på en af de kvindelige mødedeltagers bryster :)

Da jeg kom ud fra bygningen efter mødet, der ringede jeg straks til PG for at høre om Tiffany var ledig inden for de næste 5-10 minutter.

Hun var lige blevet ledig, så det passede mig perfekt og jeg smuttede straks hen til PG.

 

Jeg blev mødt af en meget venlig telefondame, der tog mig med ind på et af deres flotte værelser og spurgte om jeg ville have noget varmt at drikke mens jeg ventede. Det sagde jeg ja til, da det var meget koldt udenfor og fordi mine fingre var iskolde.

 

Efter et par minutter, der kom hun ind til mig. Wauw tænkte jeg straks, da jeg så hende. Hun var i utrolig godt humør og havde en meget god humor - det er lige mig :D Så jeg bestilte en halv times blidt og behageligt, som kostede 1100 kr. (hun er 100 dyrere end angivet på hjemmesiden).

Inden vi gik igang spurgte hun om hun måtte give mig et klask i røven, det sagde jeg ikke nej til og derefter var den frække tone slået an :) :)

Jeg kom godt omkring alt det franske, lidt spansk og svensk inden jeg gik igang med at kneppe hende i missionær, doggy og afslutning med en ridetur.

Hendes stramme mis er helt fantastisk, og der var en meget god kemi mellem os både før, under og efter.

 

Hun kan klart anbefales, og skal helt klart besøges på et andet tidspunkt.

Jeg gik derfra med en god følelse og stort smil på læben :)

 

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.pussygalores.dk/ lige et link.

 

Ja Tiffany er altid et godt kæreste knald og altid i godt humør og med god humor.

En gang hvor vi knaldede og vi begge kunne se min hvide pik glide ind og ud af hendes mørke fisse i spejlet, så siger hun: "jeg elsker mælk i kaffen". sku ikke uden humor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en skøn pige. Hendes nye billeder på PG er heller ikke ringe, det er noget af en lækker krop :smile:

 

Det er det også. Kan varmt anbefales :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kigger hun en I øjnene når man knalder, for det har jeg før prøvet at pigerne hos Pussy G ikke gjorde og det er turn off for mig.

Ps jeg ligner ikke et monster ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

23 år, står der på hjemmesiden... Så må hun ha' debutteret i branchen, da hun var 5-7 år - når jeg regner tilbage ifht, hvornår jeg første gang så hende omtalt... Nogen der har et godt gæt på hendes rigtige alder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

23 år, står der på hjemmesiden... Så må hun ha' debutteret i branchen, da hun var 5-7 år - når jeg regner tilbage ifht, hvornår jeg første gang så hende omtalt... Nogen der har et godt gæt på hendes rigtige alder?

 

Ja det er jo den klassiske med at pigerne, har en bestemt alder som glædespige og deres rigtige.

Jeg vil skyde på hendes alder er 27-29 år, men hun er meget slank og stram, så det kan jo snyde ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

23 år, står der på hjemmesiden... Så må hun ha' debutteret i branchen, da hun var 5-7 år - når jeg regner tilbage ifht, hvornår jeg første gang så hende omtalt... Nogen der har et godt gæt på hendes rigtige alder?

 

Jeg vil skyde hende til godt 30 år, men hun er "ung og stram" i det. Hun virker meget erfaren, og hun kiggede mig dybt i øjnene, mens jeg kneppede hende. Det er også for frækt at sprede hendes skamlæber og se det lækre, våde lyserøde kød i kontrast til hendes meget mørke hud. Puha - jeg må forbi hende igen snart.

 

En varm anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kigger hun en I øjnene når man knalder, for det har jeg før prøvet at pigerne hos Pussy G ikke gjorde og det er turn off for mig.

Ps jeg ligner ikke et monster ;)

 

Min erfaring er også god øjen kontakt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun var en af de første piger jeg besøgte - for 12-13 år siden. Mon ikke hun er i midt-30'erne? Skøn er hun :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for nogle uger siden og jeg er helt enig i beretningen om hende. 

 

Jeg havde bestilt en halv time og det var en halv time med kærestesex som de fleste kærester kunne lære noget af. Hun kysser fantastisk og intenst og selve sexen var også helt oppe og ringe. Samtidig virker det som om hun faktisk nyder at have sex og det er noget der hjælper på min lyst til pigerne. 

 

Jeg vil helt klart besøge hende igen, selvom jeg egentligt har en regel om at ikke besøge samme pige flere gange.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har besøgt Tiffany en del gange, men det er efterhånden nogle år siden. Er helt vild med mørke, slanke, smukke piger, men er blevet afskrækket af at Tiffany øjensynlig har valgt at bytte sine smukke naturlige bryster med et sæt fake, da det i 9 af 10 tilfælde betyder at jeg ikke bliver tændt.

 

Er der noget der tør give en kort evaluering af resultatet? Er der hårde? Er det meget åbenbart at de sidder sært? 

 

PFT - Call

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Calletti

 

Jeg bryder mig heller ikke specielt om silicone-titties, men Tiffanys er sgu ret lækre og nok de bedst lavede plastikpatter, jeg har guffet løs på. Jeg ville ikke betænke mig mht. at bestige tøsen igen.

 

Men hvor er det irriterende, at hun vælger at lyve og skrive, at hendes bryster er ægte, når de ikke er det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besoegte Tiffany I denne uge, og saa vidt jeg kunne bedoemme saa var brysterne aegte - og nogle dejlige nogen af slagsen, Tiffany er I det hele taget en skoen kvinde.

Redigeret af gregsom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt sikkert Calletti! Uanset hvad - jeg har naturlig vis ret ;) - skal hun nok få rusket dig sønder og sammen. God fornøjelse! :)

Redigeret af Morabito

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besoegte Tiffany I denne uge, og saa vidt jeg kunne bedoemme saa var brysterne aegte - og nogle dejlige nogen af slagsen, Tiffany er I det hele taget en skoen kvinde.

 

Jeg har også besøgt hende og jeg kan så sige at jeg er 100% sikker på at de ikke er ægte. Jeg har prøvet at røre ved en del bryster med implantater og jeg er ikke i tvivl. 

 

De er dog super dejlige alligevel og oplevelsen er 100% i top :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...