Hop til indhold
Guest Gamle hest

Blindfold Kvinder - hvorfor?

Recommended Posts

Guest Gamle hest

Hejsa, 

Tager jeg i kig rundt i denne verdenen omkring kvinders lyst - og måske især lyst til flere mænd, ser jeg ofte at kvinderne ønsker at være blidfoldet - kneppet i et tjekkisk gloryhol eller måske i et "dark room" 

Er nysgerrig på, hvad der mon ligger bag af følelser og fantasier? Synes selv at det visuelle og en intens øjenkontakt giver connection og intensitet. Så hvorfor er mørke interessant?

Venligst 

H

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 14 minutter siden:

Hejsa, 

Tager jeg i kig rundt i denne verdenen omkring kvinders lyst - og måske især lyst til flere mænd, ser jeg ofte at kvinderne ønsker at være blidfoldet - kneppet i et tjekkisk gloryhol eller måske i et "dark room" 

Er nysgerrig på, hvad der mon ligger bag af følelser og fantasier? Synes selv at det visuelle og en intens øjenkontakt giver connection og intensitet. Så hvorfor er mørke interessant?

Venligst 

H

Kan være at de ikke ser det samme som du gør :roll:

med alt respekt… og et ønske om en god humoristisk weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo ikke argumentere rationelt for eller imod menneskers seksuelle fantasier og fetishes. Smag og behag er i den grad forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De kvinder jeg kender der elsker tjekkisk og darkroom er fordi, de vil have pik uden at forholde sig til manden  

Der kan så være rigtig mange grunde bag den forklaring. 
*Det er kun pikken der er vigtig. 
*De vil ikke skulle bruge energi på at connecte med manden. De vil kun koncentrere sig om følelsen. 

*De tænder på at blive brugt. 
*De tænder på at bliver udstillet. 
*De nyder det bust det giver dem, når mænd vil kneppe dem uden at kunne se dem. 
*At det ikke handler om kemi og udseende, men rå sex. 
*De er den modtagende part uden først at skulle sørge for manden får stiv pik. Det er nogle af de forklaringer jeg får, når jeg snakker med kvinderne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 29 minutter siden:

Synes selv at det visuelle og en intens øjenkontakt giver connection og intensitet. Så hvorfor er mørke interessant?

Kvinder og mænd er generelt forskellige sådan gennemsnitlig set.. Mænd er meget visuelt stimuleret og kvinder er mere auditivt stimuleret.. Når så der lukkes for en sans bliver andre forhøjede.. Og så slipper vi for at have fokus på om brysterne ser pæne ud i dén stilling, om i ligger mærke til mavedellen eller appelsinhuden osv osv osv.. Jeg tænker det er nogle af grundene til at kvinder gerne vil have en svagere belysning når de skal være intime.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved  blindfolded  er  det  udelukket  lyde, berøringer  og  dufte  jeg  fokusere  på.  Sanserne  bliver  skærpet. 

Tjekkisk  gloryhol  er  fortsat  en  fantasi,  det  at  blive  "en genstand" som  bare  kan  bruges/kneppes er  da  frækt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke kun kvinder der nyder blindfold og fratagelse af sanser, det kan mænd i den grad også.
Både i underkastelsens leg, men også sanselege. Når man fratages en sans, så skærpes de øvrige sanser. Fjerner man flere, endnu en skærpelse.
Det er meget forskelligt hvad det enkelte individ kan lide ‘at miste’.
Vores personlige præferencer indenfor sanser er lige så forskellige, som hvad den enkelte tænder på.

Kan forestille mig at nogen bare gerne vil bruges og ‘udnyttes’ uden at have et behov for at knytte ‘udnyttelsen’ til en person, mens andre finder spænding og lyst i mørket og bare tage imod. 
Nogen kan måske lide at gå på tur som en slags rape fantasy - og intet af det er forkert, vi er bare alle forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
CamillaHusmor skrev, 1 time siden:

De kvinder jeg kender der elsker tjekkisk og darkroom er fordi, de vil have pik uden at forholde sig til manden  

Der kan så være rigtig mange grunde bag den forklaring. 
*Det er kun pikken der er vigtig. 
*De vil ikke skulle bruge energi på at connecte med manden. De vil kun koncentrere sig om følelsen. 

*De tænder på at blive brugt. 
*De tænder på at bliver udstillet. 
*De nyder det bust det giver dem, når mænd vil kneppe dem uden at kunne se dem. 
*At det ikke handler om kemi og udseende, men rå sex. 
*De er den modtagende part uden først at skulle sørge for manden får stiv pik. Det er nogle af de forklaringer jeg får, når jeg snakker med kvinderne. 

Super interessante betragtninger

Så dybt inde i de kvinder ligger en frihed i IKKE at forholde sig til den evolutionære praksis om at den mand der skal befrugte mig skal være stærk, sund og flot for at føre slægten, men et ønske om blot at overgive sig til nydelse? og så kommer spørgsmålet; hvor ligger nydelsen i at få en masse forskellige anonyme pikke og tilhørende mænd? Hvad er det for en følelse der bliver opfyldt ved at blive "brugt" ?  

Tusind tak for svar 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, 1 time siden:

Hvad er det for en følelse der bliver opfyldt ved at blive "brugt" ?  

Nu når du ikke er kvinde, så har jeg lidt svært ved at beskrive følelsen af pik indeni til dig ;) Men det er det som det handler om.  Salget af prævention taler vist imod hvorfor kvinder ikke knalder med mænd for at få børn, men fordi de har lyst. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
CamillaHusmor skrev, 1 time siden:

Nu når du ikke er kvinde, så har jeg lidt svært ved at beskrive følelsen af pik indeni til dig ;) Men det er det som det handler om.  Salget af prævention taler vist imod hvorfor kvinder ikke knalder med mænd for at få børn, men fordi de har lyst. :D

Undskyld at jeg ikke har udtrykt mig helt klart., Den med at få børn er mere i overført betydning. Jeg har opfattelsen af at kvinder kan få alt det pik de vil? bare skive knep et sted på nettet så strømmer det til? Men hvorfor i mørke? Er det noget med skyld og skam?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, 1 time siden:

Men hvorfor i mørke? Er det noget med skyld og skam?

Jeg ved ikke som det er med vilje du lyder lidt søgt med det skam? Men nej. Sanserne er jo ens for mænd og kvinder når synet bliver frataget. Alle sanser bliver skærpet og opmærksomheden bliver på hvad og hvordan kroppen reagere og ikke hvad hjernen siger. Som @JenniferRomantica skriver, så skal de ikke tænke på hvordan brysterne sidder, om makeuppen løber eller andre ting. De skal bare nyde det. Og mange syntes det er mega frækt at de ikke ved hvem det er. Så kan de gå resten af aften og tænke “mon det er ham eller ham, der gjorde sådan og sådan?”  

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Kvinder og mænd er generelt forskellige sådan gennemsnitlig set.. Mænd er meget visuelt stimuleret og kvinder er mere auditivt stimuleret.. Når så der lukkes for en sans bliver andre forhøjede.. Og så slipper vi for at have fokus på om brysterne ser pæne ud i dén stilling, om i ligger mærke til mavedellen eller appelsinhuden osv osv osv.. Jeg tænker det er nogle af grundene til at kvinder gerne vil have en svagere belysning når de skal være intime.. 

Du har da helt ret Jennifer - hvis jeg fik bind for øjnene, så var det goodbuy og good night med romantikken ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have prøvet begge dele (kvinde med/uden blindfold) er min personlige præference absolut "uden".

Var til et GB i en swingerklub hvor der var flere kvinder i forskellige "gynger". Nogle med blindfold, andre uden men uden øjenkontakt. Men én pige tændte tydeligt på intens øjenkontakt, og jeg kom foran i køen når jeg nærmede mig igen (hun fik nærmest julelys i øjnene, og hendes partner hev mig ind). Det var en fed oplevelse! Desværre var hun/de ikke til noget bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Sensory deprivation, kan bare et eller andet. Man kommer ned i kroppen på en anden måde og bliver ikke distraheret af visuelle indtryk.

Jeg oplever klart en forbedret nydelse hvis jeg har musik i ørene og blindfold på.. faktisk kan intens øjenkontakt være enormt udfordrende og et decideret turnoff, fordi det kræver så meget af ens focus..

Alt det der med gloryhole og flere mænd kan jeg ikke tale med om- men tror bare kvinder generelt er mindre visuelle end mænd er.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kendt et par, hvor hun engang imellem bliver blindet og bundet fast på en sex buk, så hun nærmeste ikke kan røre sig, men alle tre huller er frit tilgængelige. Han har typisk lavet aftaler med 2-3 mænd via div. chatfora der så kommer enten sammen eller en af gangen kommer og knepper hende uden at sige et ord, det står typisk på over et par timer og hun nyder det helt vildt, hendes brystvorter bliver store som ølkapsler selv om der ikke bliver rørt ved dem.

Hun siger, at det er for, at få tømt kroppen og at hun bagefter har det fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest

Mange tak for input. Dette og lidt mere reseach har lært mig at der er større gruppe af mænd og kvinder end jeg antog der får stor tilfredsstillelse ud af at "tømme" eller "blive tømt i" selve overførslen af sperm (muligvis uanset hvilken indgang) - og det er bare nemmere når det er anonymt? 

Eller hvad? Får du enorm tilfredsstillelse af dark room /glory whole eller blind fold quick and dirty? 

Eller er du til intensitet, øjenkontakt og helkrops serieorgasmer til alle deltagere? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Intensitet og øjenkontakt er i højsædet hos mig :)

Jeg tror bare jeg ville blive stresset i et dark room. Ikke over hvem som rører mig, men over at skulle føle mig frem.

Men tror alligevel at jeg kunne lide at prøve tjekkisk glory hole / nogle gange kaldt reverse glory hole.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 12 timer siden:

Eller er du til intensitet, øjenkontakt og helkrops serieorgasmer til alle deltagere? 

Blindfold kan faktisk medvirke til endnu vildere intense serieorgasmer - har jeg hørt  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er også rigtigt mange der bare engang imellem ønsker at slippe kontrollen , oftes i forbindelse med bondage. Der giver blindfold den sidste hjælp til at gå ind i dig selv og bare give helt slip og  lade kroppen modtage - det kan jo så suppleres med forskellige remedier så du heller ikke ved hvad der kommer som det næste, igen for at forstærke total oplevelsen !

Redigeret af Fluefisker
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...