Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kontaktede hende via mail som foreskrevet. Det var dog noget langsommelig, så første mulighed blev ikke til noget. 
Anden gang var jeg i god tid og endte med en aftale og adresse i nordlige del af Esbjerg. Stedet var ikke særlig diskret og syntes der var meget trafik m.m.

Jeg blev lukket ind og mødt med en en lille kraftig kone og en meget voldsom dunst af røg

Jeg blev dog straks ført ind i et noget rodet soveværelse, hvor der straks blev bedt om penge. Jeg fik ændret til en quicky, men måske ikke det bedste valg. 

Efter så hurtig som praktisk muligt, atha’ smidt kludene gik jeg over til hende ved sengen hvor hun sad. Hun greb straks fat i den lille fyr og begyndt at rive i den. Jeg bad hende om at sutte hvilket hun gjorde men på ingen måde så man rigtig kunne mærke det.

jeg bad om vi lagde os - der med gjort. Lidt mere hånd job også et kondom på og bedt om at hoppe på! Hendes store hænge bryster hang ned og at få benene op var ikke det letteste - hun beklagede over gigt.

Da jeg havde forsøgt, spurgte jeg om vi ikke kunne prøve doggy, men fik at vide tiden var ved at være gået - jeg hev kondomet af og spillede den af ud over hendes bryster.

Ikke den bedste oplevelse, men måske min egn skyld, da jeg bad om at ændre til quicky (færre penge)

Ved ikke om en anden gang
 

https://annoncelight.dk/showad/359131

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...