Hop til indhold

Recommended Posts

bank bank på døren... mit hjerte hamrede.  Heldigvis talte hun engelsk, hvilket var en lettelse for mig.  Men hvilken kvinde og figur hun havde så naturlig form og røv !!!  W.O.W Jeg anede ikke, hvad jeg kunne forvente af en marokkansk kvinde, og hendes tilføjelse tiltrak mig så meget.  Og der var hun, europæisk marokkansk, meget gæstfri hendes værelse var rent sengetøj frisk hun fuld energi.  Hun tilbyder brusebad før start, fordi hun ville være sikker på, at jeg var ren, sagde hun på en måde, at jeg var så klar til det.  Denne kvinde ligner virkelig en kit kat ... og løve ... klar til at spise.  Første gang vi så hinanden var meget behageligt.  Vi havde hyggelige samtaler med hinanden og søgte også dybde, fordi empati er en sikker ting, hun har.  Jeg forstår nu, hvorfor hun ikke satte billeder af sit ansigt, hun ønsker at forblive anonym for sin familie og venner, og jeg respekterer, at vi alle burde.  Jeg kan kun sige, at du vil sætte pris på det søde ansigt, det korte blonde hår klæder hende meget godt, og du kan ikke ignorere hendes naturlige fyldige læber.  Fotos er ægte, hvad du ser, er hvad du får.  Hun fik mig til at føle mig meget godt tilpas og gav mig derefter en vidunderlig massage.  FANTASTISK!!!  Det seksuelle aspekt var også vidunderligt.  hun ved præcis, hvad hun laver og gør det med dedikation.  Zaya tak så meget for denne vidunderlige oplevelse.  Måden hun fik mig under det brusebad var livserfaring aldrig oplevet.  Hun stjal mit hjerte kvinde, som du kan bygge et venskab med.

https://annoncelight.dk/showad/379619

  • Haha 3
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk, endnu et opslag af en ny oprettet og linker til en AL annoncen der netop er oprettet/rettet. Det kan gøres bedre og min tiltro til opslaget er lig 0.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bullaarhus skrev, for 14 minutter siden:

Fantastisk, endnu et opslag af en ny oprettet og linker til en AL annoncen der netop er oprettet/rettet. Det kan gøres bedre og min tiltro til opslaget er lig 0.

Og i forkert Forum. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

På et dansk, der så dårligt, at Google, har korset sig, men det må man jo ikke sige, det er jo nok bare en begynder fejl, og slet ikke en reklamefejl, trods mange garvet brugere, slet ikke kan finde ud af at sætte et link ind, men her går det perfekt.

Det er jo godt.

Jeg tror på alt, selv julemanden og nisser. :D

  • Tak 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi takker for den falske anmeldelse 

Keeper

  • Tak 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...