Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skal en tur til Bangkok her i juni, skal bo meget tæt på terminal 21.

Så var det jeg ville høre jeg som kender Bangkok, om der i det område er nogle gode steder.

Jeg tænker massage med hele pakken eller massage af en laydyboys som jeg godt kunne tænke mig at prøve.

Nuru eller soapy massage er også noget som jeg gerne vil prøve.

Håber i vil være behjælpelig med nogle adresser eller vist på et kort.

Skal lige siges det er min første tur.

På forhånd mange tak for hjælpen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo lige i minefeltet med gåafstand til Soi Cowboy, Nana og Sukhumvit soi 4, 5, 7, 9 og 22 mm. Flere steder kan du få Nuru og Soapy massage - og du skal nok blive antastet af nogle mænd, der gerne vil køre dig - men de har ikke nogen adresser på deres visitkort - eller vil oplyse adressen, da de får kommission efter hvor mange kunder de kan levere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke om det kun er massage du er interesseret i mht. ladyboys, men hvis det er hele turen og du gerne vil opleve noget af det bedste BKK har at byde på på det punkt så vil jeg klart anbefale dig at slå et smut forbi Check-in Bar. Der er mange smukke ladyboys (bare kig nogle af billederne på Facebook) og de er bestemt ikke generte.

https://www.facebook.com/CheckInBarBangkok/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest

Fedt alias Sven 

Stemmer i med de tidligere svar - ikke fordi jeg har prøvet, men fordi jeg har været i nærheden ;)

Alt hvad du har brug for er inden for 500 m Sukhumvit road som du skal bo på har sidegader med numre der hedder "Soi" 1-2-3-4- osv. 

Lige ved siden af T21 har du soi cowboy - lidt slidt gogo gade. se det mest som en turist attraktion mere end et sted at finde oplevelser. Besøg Afterschool midt i gade. Lille og hyggelig afslappet og for enden af baren er et BJ corner. ganske sjovt at se på. for enden ligger Crazy House - tag kun en med hjem, hvis du virkelig bliver forelsket. 

Mau´s omtalte ladyboy bar finde r du i soi10 over gaden fra T21. Massage soapy mm og alle extras finder du i sidegaderne til soi 22. Giv dig god tid til at vælge og lad dig ikke presse af råbende damer. kommer du ind, hvor de kun viser billeder, så be om at møde pigen inden da der kan være en vis forskel. Skal du have den bedste Nuru er det i soi 31. hos dokidoki. Dobbelt så dyrt som andet, men toppen af standarden

God tur 

  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000 tak for i gad og bruge lidt tid på at sætte mig lidt ind i område.

Jeg er helt sikker på den hjælp fra jer kan bruges.

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...