Hop til indhold

Recommended Posts

Er netop hjemkommet efter et meget kort visit hos Amber i Kolding.

https://annoncelight.dk/showad/364670

Jeg nåede dog inden for døren og kunne med det samme se at det bestemt ikke var skønheden fra billederne i annoncen. 
Hun havde store tatoveringer flere steder på kroppen, noget som var absolut fraværende på billederne. Jeg er ikke specielt vild med tattoos, for at sige det mildt!
Selv om hun bedyrede at det så sandelig var hende på billederne og at hun havde fået lavet tatoveringerne på en netop overstået ferie. Godt nok bor jeg på landet, men helt så naiv er jeg altså heller ikke. Hun var bestemt ikke tilfreds, da jeg meddelte hende at jeg ikke kunne have med tatoveringer og falske billeder at gøre og derfor gik igen. Hun sagde dog ikke ret meget, men jeg fik så til gengæld en svada på sms efterfølgende! 
Med retvisende billeder af en selv på sin annonce, kommer man længst og en sådan situation kunne være undgået, hvilket jeg også svarede hende.

Men kort fortalt, er det ikke i nærheden af at være den yderst attraktive kvinde man kan se på billederne i annoncen. Derfor gik jeg igen …

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen. 

Snadremanden skrev, for 1 time siden:

Godt nok bor jeg på landet, men helt så naiv er jeg altså heller ikke.

Jeg er fan af din beskrivelse,  der kommer nok ikke mange kunder i butikken efter de har læst din anmeldelse :lol:

Jeg indsætter lige et link til hendes annonce PROFIL  for søgbarhed skyld skyld.

https://annoncelight.dk/profile/AmberRose

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 1 time siden:

Jeg indsætter lige et link til hendes annonce PROFIL  for søgbarhed skyld skyld.

Når jeg nu kigger på selve profilen, er der andre ting som heller ikke harmonerer med virkeligheden.

Alder: 22 (Her må jeg le,, nok nærmere sidste halvdel af 30’erne, måske endda rundet de 40)

Højde: 170 (Naah, nok nærmere 160)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...