Lars Steen 62 Skrevet 8. Februar Jeg kan kun finde lidt ældre, og ikke særligt udførlige omtaler af denne pige i arkiverne. Er der nogen der kan beskrive en oplevelse med hende lidt nærmere, eller som evt har været der for nylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 8. Februar Indsætter lige det fulde link for søgbarhed skyld. https://annoncelight.dk/showad/350447 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 488 Skrevet 8. Februar Lars Steen skrev, for 4 timer siden: Jeg kan kun finde lidt ældre, og ikke særligt udførlige omtaler af denne pige i arkiverne. Er der nogen der kan beskrive en oplevelse med hende lidt nærmere, eller som evt har været der for nylig? Ikke særlig udførlig, men dog nyere dato. I mandags faktisk Hun er dansk, helt naturlig i privat lejlighed. Du møder og får det der står i annoncen. ok indlevelse og oplevelse. Jeg fik også bad. Genbesøg. Ja det kunne jeg sagtens finde på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 12. Juli Hun er på igen. Glæder mig til et møde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 98 Skrevet 12. Juli Har besøgt hende et par gange og virkelig sød ,fræk og god sex med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 21. August Jeg var sgu ikke fan, må jeg indrømme. Hun er meget akavet (og det er jo ikke hendes skyld) og har ikke så mange sociale færdigheder. Sexen var egentligt ok, ud over at da jeg tog hende bagfra kom der lidt af en dunst dernede fra - lidt et turn-off for mig... Jeg kommer ikke igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg