Hop til indhold

Recommended Posts

MrExtra skrev, for 16 minutter siden:

Ja, men er jo INGEN oplysninger om Apple ?

Der må være nogen der kan fortælle lidt om kvinden ?

Der er da masser af oplysninger. Der står blandt andet at det ikke er hende på billederne

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, Lige nu:

Der er da masser af oplysninger. Der står blandt andet at det ikke er hende på billederne

Det kan du ikke være sikker på. Hvis manden ikke har lavet en præcis aftale med hende i forvejen, så kan det jo godt være en anden, der lukker op, hvis der er flere på stedet.

Jeg savner nogen facts om pigen fra nogen, der har mødt hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 1 time siden:

Der er da masser af oplysninger. Der står blandt andet at det ikke er hende på billederne

Jeg har set 2 annoncer fra stedet og det har været med 2 forskellige piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrExtra skrev, den 8.2.2024 at 23:43:

Ja det forklarer vel en hel del. De ligner jo ikke ret meget hinanden…

Og efterlyser stadig lidt erfaring med Apple ?

Jeg har før været der, hvor billeder ikke lignede, så har derfor ikke været forbi.

Skriv endelig hvis du besøger hende.

Den anden annonce for stedet ligner mutter. Og ikke en jeg ville gå til. Hvis du ser de nye billeder forstår du det nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swappie skrev, for 5 timer siden:

Jeg har før været der, hvor billeder ikke lignede, så har derfor ikke været forbi.

Skriv endelig hvis du besøger hende.

Den anden annonce for stedet ligner mutter. Og ikke en jeg ville gå til. Hvis du ser de nye billeder forstår du det nok.

Nej det ser ikke ud til at være noget, der er værd at køre efter. Elendige billleder med mange ens, hvis servicen er lige så dårlig, så findes der bedre muligheder.

godt vi har dette forum til at hjælpe hinanden overfor disse tvivlsomme annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrExtra skrev, den 18.2.2024 at 20:46:

Nej det ser ikke ud til at være noget, der er værd at køre efter. Elendige billleder med mange ens, hvis servicen er lige så dårlig, så findes der bedre muligheder.

godt vi har dette forum til at hjælpe hinanden overfor disse tvivlsomme annoncer.

Har besøgt Apple i dag, hun er hos Saeng thai i Holstebro og ikke på det sted der henvises til her i tråden.

Det pigen på billederne, men dog med mere på sidebenene og lidt ældre, vil tro hun er midt i trediverne. 

Sagde hun er flyttet fra en anden adresse, da der var for meget bj og det kan hun ikke lide.

Ved ikke hvad hun tilbyder, men jeg fik 1 time oliemassage og håndjob for 800

Del dette indlæg


Link til indlæg
badejernet skrev, for 25 minutter siden:

Har besøgt Apple i dag, hun er hos Saeng thai i Holstebro og ikke på det sted der henvises til her i tråden.

Det pigen på billederne, men dog med mere på sidebenene og lidt ældre, vil tro hun er midt i trediverne. 

Sagde hun er flyttet fra en anden adresse, da der var for meget bj og det kan hun ikke lide.

Ved ikke hvad hun tilbyder, men jeg fik 1 time oliemassage og håndjob for 800

Tak for beretningen, fine informationer

Del dette indlæg


Link til indlæg
badejernet skrev, for 4 timer siden:

Har besøgt Apple i dag, hun er hos Saeng thai i Holstebro og ikke på det sted der henvises til her i tråden.

Sagde hun er flyttet fra en anden adresse, da der var for meget bj og det kan hun ikke lide.

Ved ikke hvad hun tilbyder, men jeg fik 1 time oliemassage og håndjob for 800

Men var det godt det du fik ? Massagen hård eller ?

vh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swappie skrev, for 15 timer siden:

Men var det godt det du fik ? Massagen hård eller ?

vh

Massagen middel, men med meget piring

Tror måske det er et spørgsmål om penge, hvad der tilbydes 

Rent sted hvor der kommer hr og fru dk til massage

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...