Hop til indhold

GANGBANG søndag d. 11.02. med SUPER BOWL tema

Featured Replies

Skrevet

Hej, 

jeg holder igen et lille event, og selvom den ligger under "allerede afholdte sexevents" er det altså ikke afholdt endnu. jeg har desværre bare ikke andre muligheder at vælge mellem :) 

her er et link: 

https://annoncelight.dk/showad/395593

Skrevet
Lust4life skrev, for 13 timer siden:

(…)

jeg holder igen et lille event, og selvom den ligger under "allerede afholdte sexevents" er det altså ikke afholdt endnu. jeg har desværre bare ikke andre muligheder at vælge mellem :) 

her er et link: 

https://annoncelight.dk/showad/395593

Fed ide. Jeg er ret sikker på, at valgmuligheden skulle fremgå dog – jeg har lige tjekket. Nogle gange kan det dog stå lidt mærkeligt, når man skal vælge kategori og lave en ny tråd.

lille_peter skrev, for 1 time siden:

Jeg har bedt om at få flytte tråden. 

Det er netop også en mulighed, og nu ligger den i hvert fald hvor den skal? :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
lille_peter skrev, for 9 timer siden:

Jeg har bedt om at få flytte tråden. 

Tusind tak! jeg skal vidst have et lille kursus en dag :D hehe

Skrevet
TheLion skrev, for 7 timer siden:

Fed ide. Jeg er ret sikker på, at valgmuligheden skulle fremgå dog – jeg har lige tjekket. Nogle gange kan det dog stå lidt mærkeligt, når man skal vælge kategori og lave en ny tråd.

Det er netop også en mulighed, og nu ligger den i hvert fald hvor den skal? :)

Tusind tak <3  jeg forstår virkelig ikke hvor i ser den mulighed henne, men min computer synger vidst også snart på sidste vers, så det kan være jeg skal prøve fra en anden enhed næste gang ;):D hehe

Skrevet

@Lust4life Hvad hvis man gerne vil se kampen? :lol: Det får man da ikke tid til, når man samtidig bliver fristet af dig og alle dine huller :P

Skrevet
Emptyman skrev, for 1 time siden:

@Lust4life Hvad hvis man gerne vil se kampen? :lol: Det får man da ikke tid til, når man samtidig bliver fristet af dig og alle dine huller :P

Jeg tænker vi knepper hende hårdt bagfra;) og så er der heldigvis mange ophold i NFL 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.